Powered by Smartsupp
Skip to main content

Jak działa KOSZYK SZKOLEŃ?

Zakup szkolenia poprzez opcję ?koszyk? jest możliwy zarówno dla zalogowanych (po uprzedniej rejestracji), jak i niezalogowanych użytkowników naszego serwisu, przy czym użytkownicy zalogowani zyskują dodatkowe korzyści:

  • automatycznie otrzymują po zakończeniu zakupów e-mail potwierdzający zamówienie
  • zostają automatycznie wpisani w Program Rabatowy, który zostanie uruchomiony dla zarejestrowanych użytkowników naszego serwisu od października 2008 (więcej informacji ? ?O nas > Program Partnerski > Program Rabatowy dla Stałych Klientów)

 

Opcję ?Koszyk? można wybrać zarówno ze strony głównej (najbliższe szkolenia), jak i z każdej kolejnej podstrony w dowolnym obszarze oferowanych przez nas szkoleń. Aby łlożyć zamówienie:

  1. Kliknij na ikonie koszyka przy pierwszym z wybranych szkoleń lub (jeśli wolisz), po wybraniu pierwszego szkolenia kliknij przycisk (z lewej strony) ?dodaj?
  2. Jeśli po wybraniu danego szkolenia zdecydujesz się na zakup jeszcze jednego, kliknij przycisk ?dodaj? i wybierz szkolenie, które chcesz dodać do dotychczas wybranych
  3. Do ?koszyka? możesz dodać dowolną liczbę szkoleń
  4. Jeśli zdecydowałeś się na zakończenie zakupów, kliknij przycisk ?zamów? (w tej pozycji możesz również zrezygnować z zakupu wybranego / wybranych szkoleń)
  5. W tej pozycji możesz również dodać dowolną liczbę uczestników
  6. Wypełnij formularz zamówienia (dane zgłaszającego, dane uczestników)
  7. Zapoznaj się z warunkami uczestnictwa
  8. Kliknij ikonę ?wyślij zgłoszenie?

Marzena Paćkowska

Manager szkolenia otwarte, konferencje
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: +48 22 543 17 45

Newsletter BDO

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje o najnowszych artykułach, aktualnościach i szkoleniach?