Powered by Smartsupp
Skip to main content

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA. Czyli jak budować porozumienie i efektywną współpracę?

Termin: 06.02.2025 - 06.02.2025
Cena: 760.00 +VAT
Miejsce: Wrocław
Hotel Scandic ****
ul. Piłsudskiego 50-57

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia



Szkolnie skierowane jest w szczególności do pracowników działów kadrowo-płacowych oraz personalnych, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze świadomego budowania klimatu komunikacji i współpracy w relacjach ze współpracownikami i pracownikami swoich firm.

Dzięki szkoleniu Uczestnicy:
•    pogłębią świadomość swojego wpływu na budowanie klimatu komunikacji i współpracy w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu w relacjach zawodowych (POSTAWA),
•    poznają elementy wpływające na budowanie porozumienia i współpracy w relacjach zawodowych (WIEDZA),
•    przećwiczą – w roli nadawcy i odbiorcy – sposoby rozmowy sprzyjające porozumieniu (UMIEJĘTNOŚCI).
 
1.    Jakość komunikacji w relacjach zawodowych, czyli od czego zależy klimat komunikacyjny?
•    Rola nadawcy i odbiorcy w komunikacji
•    6 wymiarów komunikacji budującej lub niszczącej klimat sprzyjający porozumieniu
2.    Obszary uważności w komunikacji i współpracy w pracy
3.    Postawa i techniki wspierające naszą rolę jako odbiorców komunikacji:
•    Poziomy słuchania
•    Przegląd zachowań wspierających porozumienie i efektywną współpracę
4.    5 etapów świadomego wyboru sposobu komunikacji w relacjach z pracownikami firmy i współpracownikami:
•    KONTEKST: Specyfika sytuacji oraz kultury organizacyjnej i jej wpływ na pożądany sposób komunikacji
•    OCZEKIWANIA: Specyfika roli nadawcy w otoczeniu
•    CELE: Umiejętność definicji celów krótko- i długofalowych kontaktu
•    WIZERUNEK: Kształtowanie pożądanego wizerunku biznesowego nadawcy
•    NARZĘDZIA: 4 strategie komunikacyjne na 4 sytuacje w relacji biznesowej (obszar bez problemu, obszar wsparcia, obszar asertywności i obszar zarządzania konfliktem)
5.    Skuteczna komunikacja budująca porozumienie i współpracę w relacjach ze współpracownikami i pracownikami swoich firm – trening na przykładach Uczestników

Metody pracy:
Spotkanie realizowane będzie w formie interaktywnej, w której znaczny nacisk położony zostanie na pracę na doświadczeniach. Uczestnicy będą mieli możliwość przejścia przez cztery etapy: (1) doświadczenie, (2) analizę doświadczenia, (3) poznanie / przypomnienie modelu, który można zastosować oraz (4) przełożenie modelu na praktykę (przećwiczenie lub zaplanowanie działań).
Wykorzystane tu mogą być takie techniki, jak:
•    odgrywanie ról (na forum, w podgrupach lub w parach)
•    analiza przypadku
•    ćwiczenia i dyskusje w podgrupach
•    zadania indywidualne (refleksje, ankiety, testy)
•    grupowe dyskusje moderowane
•    mini – wykłady

PO SZKOLENIU:
Uczestnicy otrzymają Mini-kurs wspierający wdrożenie wzmacnianych kompetencji. Mini-kurs jest materiałem PDF, który obejmuje kilka zadań związanych z tematyką szkolenia, które:
1.    pomagają przygotować się do zastosowania konkretnych procesów i narzędzi w sytuacjach realnych,
2.    zawierają pytania wspomagające refleksję nad skutecznością zastosowanych procesów i narzędzi oraz wyciągnięcie wniosków doskonalących.

 

Magdalena Robak

Prawie 20 lat doświadczenia, ok. 17 700 godzin warsztatów, szkoleń i zajęć dla biznesu, administracji i szkół wyższych z zakresu doskonalenia kompetencji menedżerskich, w tym ok. 5 800 godzin zrealizowanych warsztatów rozwoju kompetencji interpersonalnych wspomagających efektywność w miejscu pracy dla menedżerów i pracowników, ok. 7 050 godzin zrealizowanych warsztatów z zakresu doskonalenia kompetencji związanych z budowaniem jakości obsługi Klientów, sprzedażą doradczą i negocjacjami (zewnętrznymi i wewnętrznymi), ok 4 600 godzin warsztatów z zakresu współpracy i efektywności osobistej, oraz ok. 250 godzin warsztatów Clean.
Zrealizowała – jako członek zespołu lub lider projektu – ponad 60 projektów doradczo – rozwojowych.

Od 1997 roku prowadzi projekty doskonalące kompetencje pracowników i ich szefów. Od 2007 roku doradza MMŚP w obszarze doskonalenia polityki personalnej, jakości zarządzania i jakości obsługi Klientów. Od 2011 członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (PIFS), od 2013 członek International Project Management Association (IPMA, asesor PPEA 2015). Współtwórca oraz certyfikowany użytkownik BlitzGrow - Innowacyjnej metody wdrażania flexicurity w organizacjach. Specjalizacja w ramach szkoleń to: doskonalenie kompetencji menedżerskich i przywódczych (skuteczne realizowanie procesu kierowania w trójkącie Ludzie - Procesy - Wyniki), w tym szkolenia i zajęcia z zakresu podejścia projektowego, rozwój kompetencji pracowników i menedżerów wspomagających efektywność w miejscu pracy (skuteczna komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, asertywność, organizacja pracy, współpraca w zespole itp.), wzmacnianie kompetencji związanych ze budowaniem jakości obsługi Klientów, sprzedażą doradczą i negocjacjami.



Cena: 

760 zł + 23% VAT - za osobę

720 zł +23% VAT - za osobę przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z firmy


*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://www.scandichotels.com/scandic-polska/scandic-wroclaw


Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.








 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
06.02.2025 - 06.02.2025 Wrocław 4762924 760.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA. Czyli jak budować porozumienie i efektywną współpracę?

Termin: 06.02.2025 - 06.02.2025
Cena: 760.00 +VAT
Miejsce: Wrocław

Cel szkolenia



Szkolnie skierowane jest w szczególności do pracowników działów kadrowo-płacowych oraz personalnych, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze świadomego budowania klimatu komunikacji i współpracy w relacjach ze współpracownikami i pracownikami swoich firm.

Dzięki szkoleniu Uczestnicy:
•    pogłębią świadomość swojego wpływu na budowanie klimatu komunikacji i współpracy w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu w relacjach zawodowych (POSTAWA),
•    poznają elementy wpływające na budowanie porozumienia i współpracy w relacjach zawodowych (WIEDZA),
•    przećwiczą – w roli nadawcy i odbiorcy – sposoby rozmowy sprzyjające porozumieniu (UMIEJĘTNOŚCI).
 

Program

1.    Jakość komunikacji w relacjach zawodowych, czyli od czego zależy klimat komunikacyjny?
•    Rola nadawcy i odbiorcy w komunikacji
•    6 wymiarów komunikacji budującej lub niszczącej klimat sprzyjający porozumieniu
2.    Obszary uważności w komunikacji i współpracy w pracy
3.    Postawa i techniki wspierające naszą rolę jako odbiorców komunikacji:
•    Poziomy słuchania
•    Przegląd zachowań wspierających porozumienie i efektywną współpracę
4.    5 etapów świadomego wyboru sposobu komunikacji w relacjach z pracownikami firmy i współpracownikami:
•    KONTEKST: Specyfika sytuacji oraz kultury organizacyjnej i jej wpływ na pożądany sposób komunikacji
•    OCZEKIWANIA: Specyfika roli nadawcy w otoczeniu
•    CELE: Umiejętność definicji celów krótko- i długofalowych kontaktu
•    WIZERUNEK: Kształtowanie pożądanego wizerunku biznesowego nadawcy
•    NARZĘDZIA: 4 strategie komunikacyjne na 4 sytuacje w relacji biznesowej (obszar bez problemu, obszar wsparcia, obszar asertywności i obszar zarządzania konfliktem)
5.    Skuteczna komunikacja budująca porozumienie i współpracę w relacjach ze współpracownikami i pracownikami swoich firm – trening na przykładach Uczestników

Metody pracy:
Spotkanie realizowane będzie w formie interaktywnej, w której znaczny nacisk położony zostanie na pracę na doświadczeniach. Uczestnicy będą mieli możliwość przejścia przez cztery etapy: (1) doświadczenie, (2) analizę doświadczenia, (3) poznanie / przypomnienie modelu, który można zastosować oraz (4) przełożenie modelu na praktykę (przećwiczenie lub zaplanowanie działań).
Wykorzystane tu mogą być takie techniki, jak:
•    odgrywanie ról (na forum, w podgrupach lub w parach)
•    analiza przypadku
•    ćwiczenia i dyskusje w podgrupach
•    zadania indywidualne (refleksje, ankiety, testy)
•    grupowe dyskusje moderowane
•    mini – wykłady

PO SZKOLENIU:
Uczestnicy otrzymają Mini-kurs wspierający wdrożenie wzmacnianych kompetencji. Mini-kurs jest materiałem PDF, który obejmuje kilka zadań związanych z tematyką szkolenia, które:
1.    pomagają przygotować się do zastosowania konkretnych procesów i narzędzi w sytuacjach realnych,
2.    zawierają pytania wspomagające refleksję nad skutecznością zastosowanych procesów i narzędzi oraz wyciągnięcie wniosków doskonalących.

 

Prowadzący

Magdalena Robak

Prawie 20 lat doświadczenia, ok. 17 700 godzin warsztatów, szkoleń i zajęć dla biznesu, administracji i szkół wyższych z zakresu doskonalenia kompetencji menedżerskich, w tym ok. 5 800 godzin zrealizowanych warsztatów rozwoju kompetencji interpersonalnych wspomagających efektywność w miejscu pracy dla menedżerów i pracowników, ok. 7 050 godzin zrealizowanych warsztatów z zakresu doskonalenia kompetencji związanych z budowaniem jakości obsługi Klientów, sprzedażą doradczą i negocjacjami (zewnętrznymi i wewnętrznymi), ok 4 600 godzin warsztatów z zakresu współpracy i efektywności osobistej, oraz ok. 250 godzin warsztatów Clean.
Zrealizowała – jako członek zespołu lub lider projektu – ponad 60 projektów doradczo – rozwojowych.

Od 1997 roku prowadzi projekty doskonalące kompetencje pracowników i ich szefów. Od 2007 roku doradza MMŚP w obszarze doskonalenia polityki personalnej, jakości zarządzania i jakości obsługi Klientów. Od 2011 członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (PIFS), od 2013 członek International Project Management Association (IPMA, asesor PPEA 2015). Współtwórca oraz certyfikowany użytkownik BlitzGrow - Innowacyjnej metody wdrażania flexicurity w organizacjach. Specjalizacja w ramach szkoleń to: doskonalenie kompetencji menedżerskich i przywódczych (skuteczne realizowanie procesu kierowania w trójkącie Ludzie - Procesy - Wyniki), w tym szkolenia i zajęcia z zakresu podejścia projektowego, rozwój kompetencji pracowników i menedżerów wspomagających efektywność w miejscu pracy (skuteczna komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, asertywność, organizacja pracy, współpraca w zespole itp.), wzmacnianie kompetencji związanych ze budowaniem jakości obsługi Klientów, sprzedażą doradczą i negocjacjami.



Informacje dodatkowe


Cena: 

760 zł + 23% VAT - za osobę

720 zł +23% VAT - za osobę przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z firmy


*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://www.scandichotels.com/scandic-polska/scandic-wroclaw


Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.