Powered by Smartsupp
Skip to main content

Ogólnopolskie Forum Podatkowe. Najważniejsze wyzwania – Pillar 2, WHT, Podatek minimalny, VAT, KSeF oraz zrównoważony rozwój i ESG.

Termin: 30.01.2025 - 31.01.2025
Cena: 1290.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Program

I dzień - 30.01.2025 

10.00 – 12.00 - Pillar 2 
  • Pillar 2 – czym właściwie jest?
  • Kogo obejmą nowe regulacje, a także możliwe zwolnienia podmiotowe
  • Metodologia kalkulacji podatku wyrównawczego
  • Zasady płatności podatku w różnych scenariuszach
  • Bezpieczne przystanie (safe harbours) w ramach podatku wyrównawczego
  • Terminy i obowiązki compliance oraz potencjalne sankcje
  • Instrumenty przysługujące podatnikom ze strony administracji skarbowej
  • Podsumowanie i kluczowe wyzwania oraz przygotowanie się do implementacji nowych przepisów.
 12.00 – 12.15 – przerwa, serwis kawowy

12.15 – 13.15 – część I WHT 
  • Opodatkowanie u źródła w kontekście krajowym i międzynarodowym
  • Należyta staranność
  • Rzeczywisty właściciel
  • Mechanizm Pay&Refund
  • Certyfikat rezydencji
  • Praktyczne aspekty rozliczeń w tym klauzula ubruttawiająca
  • Przegląd najnowszych obowiązków dokumentacyjnych w tym omówienie formularzy
 13.15 – 14.00 lunch

14.00 – 15.00 – część II - WHT.

15.15 – 15.30 przerwa, serwis kawowy

15. 30 – 16.30 - Minimalny podatek dochodowy:
  • Istota i idea (chybiona) regulacji
  • Zakres przedmiotowy i podmiotowy
  • Metodologia kalkulacji - praktyczne aspekty
  • Optymalizacja rozliczenia minimalnego CIT
II dzień 31.01.2025 

09.00 – 10.30 KSeF  - Nowości wynikające z Ustawy nowelizującej (projekt z 11.2024):
  • Wprowadzenie stopniowego wejścia w życie KSeF.
  • Dopuszczenie faktur konsumenckich do KSeF.
  • Wprowadzenie wyłączenia z KSeF dla najmniejszych podmiotów.
  • Obowiązek zawarcia na fakturze NIP-u nabywcy, kiedy jest on nievatowcem.
  • Jak odróżnić kiedy osoba fizyczna kupuje na firmę a kiedy kupuje prywatnie? 
  • Do kiedy pozostaną faktury uproszczone (paragon z NIP)? Co potem?
  • Komu obowiązkowo będzie trzeba udostępniać wizualizacje faktury a komu wystarczy wysłać tylko przez KseF. 
  • Wprowadzenie trybu off-line na życzenie.
  • Odroczenie w czasie obowiązku podania nr KSeF w przelewie, w tym w przelewie MPP.
10.30 – 10.45 przerwa, serwis kawowy

10.45 – 12.15 - VAT Kluczowe zagadnienia i regulacje. Zmiany VAT planowane na 2025 - stawki VAT, wdrożenie DAC7 i pakietu VIDA: 
  • Dyrektywy i ich wpływ na VAT:
    • SUP – opodatkowanie opakowań
    • DAC7 – obowiązki platform internetowych
  • Fundacja rodzinna a podatek VAT
  • Nowe zasady fakturowania zaliczek
  • Analiza ważnych orzeczeń:
    • Wyroki NSA i TSUE z lat 2023-2024
  • Najnowsze interpretacje podatkowe
  • Planowane zmiany w przepisach VAT:
    • Nowy limit zwolnienia podmiotowego
    • Pakiet VIDA – kluczowe zmiany dla podatników
12.15 – 12.30 przerwa, serwis kawowa

12.30 – 13.30 Wybrane zagadnienia - Zrównoważony rozwój i ESG
 
13.30 – 14.15 lunch

14.15 – 15.30 Wybrane zagadnienia VAT.
 

 

Hubert Grzyb

adwokat, doradca podatkowy. Założyciel i partner zarządzający kancelarii adwokackiej specjalizującej się w doradztwie podatkowym. Doradza w skomplikowanych projektach dotyczących podatku VAT oraz podatku dochodowego na rzecz polskich oraz zagranicznych podatników. Wspiera firmy i jednostki sektora finansów publicznych przy wdrażaniu KSeF i e-Faktur. Doświadczony wykładowca, głównie w tematyce podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego. Prowadzi szkolenia m. in. dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych, w tym pracowników organów podatkowych, dla doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Autor publikacji z zakresu podatku VAT oraz podatków dochodowych.
 


Emilia Wolnowska

Partner w Dziale Doradztwa Podatkowego BDO, doradca podatkowy
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w renomowanych spółkach audytorskich oraz zajmujących się doradztwem podatkowym, a także jako wewnętrzny specjalista ds. podatkowych w spółce z sektora ropy i gazu. Specjalizuje się przede wszystkim w podatku od wartości dodanej i bierze udział w projektach dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych i podatku od czynności cywilnoprawnych, a także w międzynarodowych zobowiązaniach podatkowych. Ma doskonałe umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły. Zaangażowana w zapewnianie najlepszej opieki dla Klientów poprzez przejrzystą komunikację. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa podatkowego poprzez szkolenia i konferencje. Autorka artykułów w polskiej prasie podatkowej, takich jak dziennik "Rzeczpospolita" czy miesięcznik "Rachunkowość".
Doradca podatkowy nr 12575. Uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Minister Finansów) 47719/2010. Absolwentka Prawa na UAM Poznań (Prawo), studia podyplomowe Rachunkowość na UE Poznań.
 


Justyna Zając-Wysocka
Radca prawny, doradca podatkowy, doktorantka w Zakładzie Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Prezes zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych sp. z o.o. Przewodnicząca  Małopolskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Ekspert Polskiej Izby  Turystyki i członek Europejskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych i  Touroperatorów (ECTAA). Wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych firm  doradczych. Jeden z założycieli Stowarzyszenia Doktorantów i Doktorów Prawa  Podatkowego z siedzibą w Krakowie. Członek polskiego Oddziału IFA (International Fiscal Association). Uczestnik licznych konferencji naukowych z zakresu prawa podatkowego. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawnopodatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Interesuje się również opodatkowaniem spółek kapitałowych oraz procedurą sądowo administracyjną. Jest autorką licznych publikacji eksperckich z zakresu prawa podatkowego oraz wykładowcą problematyki VAT. Została uznana za jednego z najlepszych doradców podatkowych w zakresie sporów podatkowych (IX Ranking „Dziennika Gazety Prawnej").
 
Marta Wrembel

CEO Responsible Business Solutions - Prezeska ESG Business Forum.
Przygotowuje strategie zrównoważonego rozwoju, jest odpowiedzialna za prowadzenie i nadzór procesów raportowania niefinansowego dla klientów zewnętrznych. Prowadzi szkolenia z obszaru ESG
oraz doradztwo z zakresu tematyki zrównoważonego rozwoju. Od kilkunastu lat wdraża systemy zarządzania jakością w organizacjach.
Posiada doświadczenie w branżach finansowej, FMCG, automotive, poligrafii, badawczo-rozwojowej, usługowej, chemicznych źródeł prądu, budowlanej, meblowej, wojskowej. Wspiera biznes
w prawidłowym funkcjonowaniu, optymalizacji i usprawnianiu funkcjonujących systemów zarządzania. Przygotowuje organizacje do audytów klientów, zewnętrznych jednostek certyfikujących.

Opiniowała dla Ministerstwa Transportu i Infrastruktury ustawy, normy oraz inne dokumentacje odniesienia. Podejmowała decyzje w odniesieniu do ADR dla chemicznych źródeł prądu na podstawie zarządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.
Jest członkinią Polskiego Komitetu Technicznego przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym, członkinią grupy roboczej ds. należytej staranności Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, audytorką wiodąca ISO 9001, audytorką BRC, IFS, partnerką biznesowa i opiekunką merytoryczną studiów podyplomowych kierunku Menager ESG w WSB Merito.
Była Przedstawicielką Najwyższego Kierownictwa ds. Rządowego Zapewnienia Jakości w Sieci Badawczej Łukasiewicz Instytucie Metali Nieżelaznych, członkinią BEPA (Batteries European Partnership Association).
 
 
Tomasz Hopej

Adwokat, absolwent WPiA Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelariach prawnych zajmujących się ogólną praktyką prawną oraz doradztwem podatkowym. Menedżer w Dziale Doradztwa Podatkowego BDO w Krakowie. Oprócz doradztwa dla Klientów BDO prowadzi również szkolenia wewnętrzne m.in. dla Działu Doradztwa Podatkowego oraz Działu Rewizji Finansowej BDO.

 


Samir Kayyali
 Doradca podatkowy, agent celny i wykładowca akademicki, który jest pionierem w dziedzinie podatkowych szkoleń online. Jako uznany dydaktyk i praktyk, przeprowadził ponad 800 szkoleń stacjonarnych i jest aktywny w Internecie od 2013 roku. Prowadził szkolenia dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych banków w Polsce, firm leasingowych oraz spółek Skarbu Państwa. Organizował również kursy przygotowujące do egzaminu na doradcę podatkowego i wykładał na studiach podyplomowych z prawa podatkowego. Zarządza własną kancelarią doradztwa podatkowego.

Konrad Gawdzik
Partner w Dziale Doradztwa Podatkowego BDO, Doradca podatkowy z 18-letnim doświadczeniem zawodowym,
zdobytym w czołowych firmach doradztwa podatkowego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz kierunku finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Specjalizuje się w krajowych i międzynarodowych projektach due diligence podatkowego, transakcjach M&A, projektach restrukturyzacyjnych oraz kompleksowym doradztwie podatkowym dla firm z sektora odnawialnych źródeł energii i nieruchomości. Autor wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego i aktywny uczestnik szkoleń branżowych.

Koszt uczestnictwa w konferencji on- line/ transmisja na żywo*:

1 290 zł+ 23% VAT za jedną osobę - koszt uczestnictwa w dwóch dniach 

Cena udziału w jednym wybranym dniu Forum: 690 zł +23% VAT

*Cena bez VAT dla opłacających konferencję w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia.


Konferencja realizowana jest również w formie stacjonarnej link do oferty - WARSZAWA

Prosimy o dokonanie płatności przed konferencją po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule kod.

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w konferencji,
  • autorskie materiały konferencyjne w wersji elektronicznej przygotowane przez Naszych ekspertów,
  • certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed konferencją w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na konferencji nie zwalnia z dokonania opłaty.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu konferencji lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.


Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
30.01.2025 - 31.01.2025 Transmisja ONLINE 4831224 1290.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Ogólnopolskie Forum Podatkowe. Najważniejsze wyzwania – Pillar 2, WHT, Podatek minimalny, VAT, KSeF oraz zrównoważony rozwój i ESG.

Termin: 30.01.2025 - 31.01.2025
Cena: 1290.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Program

I dzień - 30.01.2025 

10.00 – 12.00 - Pillar 2 
  • Pillar 2 – czym właściwie jest?
  • Kogo obejmą nowe regulacje, a także możliwe zwolnienia podmiotowe
  • Metodologia kalkulacji podatku wyrównawczego
  • Zasady płatności podatku w różnych scenariuszach
  • Bezpieczne przystanie (safe harbours) w ramach podatku wyrównawczego
  • Terminy i obowiązki compliance oraz potencjalne sankcje
  • Instrumenty przysługujące podatnikom ze strony administracji skarbowej
  • Podsumowanie i kluczowe wyzwania oraz przygotowanie się do implementacji nowych przepisów.
 12.00 – 12.15 – przerwa, serwis kawowy

12.15 – 13.15 – część I WHT 
  • Opodatkowanie u źródła w kontekście krajowym i międzynarodowym
  • Należyta staranność
  • Rzeczywisty właściciel
  • Mechanizm Pay&Refund
  • Certyfikat rezydencji
  • Praktyczne aspekty rozliczeń w tym klauzula ubruttawiająca
  • Przegląd najnowszych obowiązków dokumentacyjnych w tym omówienie formularzy
 13.15 – 14.00 lunch

14.00 – 15.00 – część II - WHT.

15.15 – 15.30 przerwa, serwis kawowy

15. 30 – 16.30 - Minimalny podatek dochodowy:
  • Istota i idea (chybiona) regulacji
  • Zakres przedmiotowy i podmiotowy
  • Metodologia kalkulacji - praktyczne aspekty
  • Optymalizacja rozliczenia minimalnego CIT
II dzień 31.01.2025 

09.00 – 10.30 KSeF  - Nowości wynikające z Ustawy nowelizującej (projekt z 11.2024):
  • Wprowadzenie stopniowego wejścia w życie KSeF.
  • Dopuszczenie faktur konsumenckich do KSeF.
  • Wprowadzenie wyłączenia z KSeF dla najmniejszych podmiotów.
  • Obowiązek zawarcia na fakturze NIP-u nabywcy, kiedy jest on nievatowcem.
  • Jak odróżnić kiedy osoba fizyczna kupuje na firmę a kiedy kupuje prywatnie? 
  • Do kiedy pozostaną faktury uproszczone (paragon z NIP)? Co potem?
  • Komu obowiązkowo będzie trzeba udostępniać wizualizacje faktury a komu wystarczy wysłać tylko przez KseF. 
  • Wprowadzenie trybu off-line na życzenie.
  • Odroczenie w czasie obowiązku podania nr KSeF w przelewie, w tym w przelewie MPP.
10.30 – 10.45 przerwa, serwis kawowy

10.45 – 12.15 - VAT Kluczowe zagadnienia i regulacje. Zmiany VAT planowane na 2025 - stawki VAT, wdrożenie DAC7 i pakietu VIDA: 
  • Dyrektywy i ich wpływ na VAT:
    • SUP – opodatkowanie opakowań
    • DAC7 – obowiązki platform internetowych
  • Fundacja rodzinna a podatek VAT
  • Nowe zasady fakturowania zaliczek
  • Analiza ważnych orzeczeń:
    • Wyroki NSA i TSUE z lat 2023-2024
  • Najnowsze interpretacje podatkowe
  • Planowane zmiany w przepisach VAT:
    • Nowy limit zwolnienia podmiotowego
    • Pakiet VIDA – kluczowe zmiany dla podatników
12.15 – 12.30 przerwa, serwis kawowa

12.30 – 13.30 Wybrane zagadnienia - Zrównoważony rozwój i ESG
 
13.30 – 14.15 lunch

14.15 – 15.30 Wybrane zagadnienia VAT.
 

 

Prowadzący

Hubert Grzyb

adwokat, doradca podatkowy. Założyciel i partner zarządzający kancelarii adwokackiej specjalizującej się w doradztwie podatkowym. Doradza w skomplikowanych projektach dotyczących podatku VAT oraz podatku dochodowego na rzecz polskich oraz zagranicznych podatników. Wspiera firmy i jednostki sektora finansów publicznych przy wdrażaniu KSeF i e-Faktur. Doświadczony wykładowca, głównie w tematyce podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego. Prowadzi szkolenia m. in. dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych, w tym pracowników organów podatkowych, dla doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Autor publikacji z zakresu podatku VAT oraz podatków dochodowych.
 



Emilia Wolnowska

Partner w Dziale Doradztwa Podatkowego BDO, doradca podatkowy
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w renomowanych spółkach audytorskich oraz zajmujących się doradztwem podatkowym, a także jako wewnętrzny specjalista ds. podatkowych w spółce z sektora ropy i gazu. Specjalizuje się przede wszystkim w podatku od wartości dodanej i bierze udział w projektach dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych i podatku od czynności cywilnoprawnych, a także w międzynarodowych zobowiązaniach podatkowych. Ma doskonałe umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły. Zaangażowana w zapewnianie najlepszej opieki dla Klientów poprzez przejrzystą komunikację. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa podatkowego poprzez szkolenia i konferencje. Autorka artykułów w polskiej prasie podatkowej, takich jak dziennik "Rzeczpospolita" czy miesięcznik "Rachunkowość".
Doradca podatkowy nr 12575. Uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Minister Finansów) 47719/2010. Absolwentka Prawa na UAM Poznań (Prawo), studia podyplomowe Rachunkowość na UE Poznań.
 



Justyna Zając-Wysocka
Radca prawny, doradca podatkowy, doktorantka w Zakładzie Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Prezes zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych sp. z o.o. Przewodnicząca  Małopolskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Ekspert Polskiej Izby  Turystyki i członek Europejskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych i  Touroperatorów (ECTAA). Wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych firm  doradczych. Jeden z założycieli Stowarzyszenia Doktorantów i Doktorów Prawa  Podatkowego z siedzibą w Krakowie. Członek polskiego Oddziału IFA (International Fiscal Association). Uczestnik licznych konferencji naukowych z zakresu prawa podatkowego. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawnopodatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Interesuje się również opodatkowaniem spółek kapitałowych oraz procedurą sądowo administracyjną. Jest autorką licznych publikacji eksperckich z zakresu prawa podatkowego oraz wykładowcą problematyki VAT. Została uznana za jednego z najlepszych doradców podatkowych w zakresie sporów podatkowych (IX Ranking „Dziennika Gazety Prawnej").
 

Marta Wrembel

CEO Responsible Business Solutions - Prezeska ESG Business Forum.
Przygotowuje strategie zrównoważonego rozwoju, jest odpowiedzialna za prowadzenie i nadzór procesów raportowania niefinansowego dla klientów zewnętrznych. Prowadzi szkolenia z obszaru ESG
oraz doradztwo z zakresu tematyki zrównoważonego rozwoju. Od kilkunastu lat wdraża systemy zarządzania jakością w organizacjach.
Posiada doświadczenie w branżach finansowej, FMCG, automotive, poligrafii, badawczo-rozwojowej, usługowej, chemicznych źródeł prądu, budowlanej, meblowej, wojskowej. Wspiera biznes
w prawidłowym funkcjonowaniu, optymalizacji i usprawnianiu funkcjonujących systemów zarządzania. Przygotowuje organizacje do audytów klientów, zewnętrznych jednostek certyfikujących.

Opiniowała dla Ministerstwa Transportu i Infrastruktury ustawy, normy oraz inne dokumentacje odniesienia. Podejmowała decyzje w odniesieniu do ADR dla chemicznych źródeł prądu na podstawie zarządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.
Jest członkinią Polskiego Komitetu Technicznego przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym, członkinią grupy roboczej ds. należytej staranności Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, audytorką wiodąca ISO 9001, audytorką BRC, IFS, partnerką biznesowa i opiekunką merytoryczną studiów podyplomowych kierunku Menager ESG w WSB Merito.
Była Przedstawicielką Najwyższego Kierownictwa ds. Rządowego Zapewnienia Jakości w Sieci Badawczej Łukasiewicz Instytucie Metali Nieżelaznych, członkinią BEPA (Batteries European Partnership Association).
 
 

Tomasz Hopej

Adwokat, absolwent WPiA Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelariach prawnych zajmujących się ogólną praktyką prawną oraz doradztwem podatkowym. Menedżer w Dziale Doradztwa Podatkowego BDO w Krakowie. Oprócz doradztwa dla Klientów BDO prowadzi również szkolenia wewnętrzne m.in. dla Działu Doradztwa Podatkowego oraz Działu Rewizji Finansowej BDO.

 



Samir Kayyali
 Doradca podatkowy, agent celny i wykładowca akademicki, który jest pionierem w dziedzinie podatkowych szkoleń online. Jako uznany dydaktyk i praktyk, przeprowadził ponad 800 szkoleń stacjonarnych i jest aktywny w Internecie od 2013 roku. Prowadził szkolenia dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych banków w Polsce, firm leasingowych oraz spółek Skarbu Państwa. Organizował również kursy przygotowujące do egzaminu na doradcę podatkowego i wykładał na studiach podyplomowych z prawa podatkowego. Zarządza własną kancelarią doradztwa podatkowego.


Konrad Gawdzik
Partner w Dziale Doradztwa Podatkowego BDO, Doradca podatkowy z 18-letnim doświadczeniem zawodowym,
zdobytym w czołowych firmach doradztwa podatkowego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz kierunku finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Specjalizuje się w krajowych i międzynarodowych projektach due diligence podatkowego, transakcjach M&A, projektach restrukturyzacyjnych oraz kompleksowym doradztwie podatkowym dla firm z sektora odnawialnych źródeł energii i nieruchomości. Autor wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego i aktywny uczestnik szkoleń branżowych.

Informacje dodatkowe

Koszt uczestnictwa w konferencji on- line/ transmisja na żywo*:

1 290 zł+ 23% VAT za jedną osobę - koszt uczestnictwa w dwóch dniach 

Cena udziału w jednym wybranym dniu Forum: 690 zł +23% VAT

*Cena bez VAT dla opłacających konferencję w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia.


Konferencja realizowana jest również w formie stacjonarnej link do oferty - WARSZAWA

Prosimy o dokonanie płatności przed konferencją po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule kod.

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w konferencji,
  • autorskie materiały konferencyjne w wersji elektronicznej przygotowane przez Naszych ekspertów,
  • certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed konferencją w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na konferencji nie zwalnia z dokonania opłaty.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu konferencji lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.