Skip to main content

Excel dla działów finansowych - pakiet niezbędnych funkcjonalności.

Termin: 03.10.2024 - 04.10.2024
Cena: 1080.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w kluczowe umiejętności niezbędne do komfortowego i wszechstronnego korzystania z Excela. Uczestnicy zdobędą zaawansowaną wiedzę na temat najważniejszych funkcji tego narzędzia, co pozwoli im samodzielnie rozwiązywać większość praktycznych problemów, jakie mogą pojawić się w codziennej pracy.

Dodatkowo, szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z narzędziami umożliwiającymi tworzenie rozwiązań automatyzujących procesy w firmie. Po zakończeniu szkolenia, uczestnicy będą pewni swoich umiejętności w zakresie wykorzystania pełnego potencjału Excela, co pozwoli im samodzielnie projektować zaawansowane pliki oraz usprawniać przepływ informacji w organizacji. Osoby, które ukończą szkolenie, będą zdolne do wdrożenia rozwiązań znacząco przyspieszających pracę indywidualną oraz efektywność całych działów.

Szkolenie pokazuje narzędzia, które często pozostają nieznane nawet doświadczonym użytkownikom. Wiedza i umiejętności zdobyte na kursie, w połączeniu z kompleksową opieką poszkoleniową, sprawiają, że uczestnicy dostrzegają, jak Excel i cały pakiet Office mogą być potężnymi narzędziami do zarządzania danymi, porównywalnymi z systemami ERP.

Jest to szkolenie dla osób, które potrafią i lubią myśleć koncepcyjnie i mają raczej analityczne umysły, a często także chęć usprawniania pracy w swoim otoczeniu. Wiedza przekazana na szkoleniu jest w 100%  praktyczna,  oparta na realnych problemach spotykanych w polskich i międzynarodowych firmach.

Szkolenie jest skierowane do osób pracujących w działach księgowości, finansów oraz kontrolingu, które posiadają średniozaawansowaną znajomość Excela i używają go jako głównego narzędzia w swojej codziennej pracy.
1.TABELE PRZESTAWNE:
Pola obliczeniowe
Elementy obliczeniowe
Tabele na podstawie zewnętrznych zapytań i baz danych
Istotne triki i ustawienia tabel przestawnych
Tworzenie Tabel przestawnych przy pomocy VBA
Makra do obsługi tabel przestawnych
2.FORMUŁY I FUNKCJE:
zaawansowane funkcje jednokomórkowe
-X.WYSZUKAJ na zakresach, PRZESUNIĘCIE 
Funkcje tablicowe klasyczne
-jednokomórkowe i wielokomórkowe
-stałe tablicowe
Funkcje tablicowe "rozlewane"
-łączące/rozdzielające zakresy
-filtrujące sortujące dane
-agregujące
3.LISTY ROZWIJANE I POPRAWNOŚĆ DANYCH:
Dwu, trzy i wielopoziomowe listy rozwijane
Tworzenie list przy pomocy nazw, tabel i formuł tablicowych
Projektowanie systemu list rozwijanych w firmie
4.WSTĘP DO VBA:
Rejestrator makr
Analiza składni języka i przekształcanie makr
Tworzenie prostych makr do codziennych czynności
Współpraca VBA z Word-em i Outlook-iem
Wysyłanie maili przy pomocy makr
Gotowe makra rozwiązujące typowe problemy z analizą danych.
5.POWER QUERY: 
Importowanie z dysku lokalnego, z Sharepoint-a, Onedrive-a, Bazy danych
Obsługa plików tekstowych, excelowych, pdf
Najważniejsze przekształcenia danych
Scalanie i konsolidacja danych
Unpivoting i grupowanie
Tworzenie kompleksowego systemu wymiany informacji w firmie
Współpraca PQ i VBA
6.POWER PIVOT:
Podstawowe zasady budowania modelu danych
7.MICOROSOFT WORD:
Autokorekta i jest nietypowe wykorzystanie
Style i praca na stylach
Makra w Wordzie


Piotr Majkowski

Doświadczony trener i wykładowca  (Collegium Civitas), z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń zarówno na uczelniach, jak i dla pracowników instytucji, urzędów, dużych korporacji, małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstw rodzinnych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu Microsoft Office (Word, Excel, VBA itd.) oraz statystyki, obejmującej obsługę programów SPSS i Statistica.
Jego mocną stroną jest umiejętność znajdowania praktycznych rozwiązań dla codziennych wyzwań w pracy biurowej, zwłaszcza w obszarze zarządzania i analizy danych. Dodatkowo, posiada zdolność prowadzenia szkoleń w języku angielskim i hiszpańskim, co czyni go wszechstronnym i cenionym trenerem.

Cena*:  1 080 zł + 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej osoby 
   
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?: 

  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3–5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. 


Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
03.10.2024 - 04.10.2024 Transmisja ONLINE 4797024 1080.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Excel dla działów finansowych - pakiet niezbędnych funkcjonalności.

Termin: 03.10.2024 - 04.10.2024
Cena: 1080.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w kluczowe umiejętności niezbędne do komfortowego i wszechstronnego korzystania z Excela. Uczestnicy zdobędą zaawansowaną wiedzę na temat najważniejszych funkcji tego narzędzia, co pozwoli im samodzielnie rozwiązywać większość praktycznych problemów, jakie mogą pojawić się w codziennej pracy.

Dodatkowo, szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z narzędziami umożliwiającymi tworzenie rozwiązań automatyzujących procesy w firmie. Po zakończeniu szkolenia, uczestnicy będą pewni swoich umiejętności w zakresie wykorzystania pełnego potencjału Excela, co pozwoli im samodzielnie projektować zaawansowane pliki oraz usprawniać przepływ informacji w organizacji. Osoby, które ukończą szkolenie, będą zdolne do wdrożenia rozwiązań znacząco przyspieszających pracę indywidualną oraz efektywność całych działów.

Szkolenie pokazuje narzędzia, które często pozostają nieznane nawet doświadczonym użytkownikom. Wiedza i umiejętności zdobyte na kursie, w połączeniu z kompleksową opieką poszkoleniową, sprawiają, że uczestnicy dostrzegają, jak Excel i cały pakiet Office mogą być potężnymi narzędziami do zarządzania danymi, porównywalnymi z systemami ERP.

Jest to szkolenie dla osób, które potrafią i lubią myśleć koncepcyjnie i mają raczej analityczne umysły, a często także chęć usprawniania pracy w swoim otoczeniu. Wiedza przekazana na szkoleniu jest w 100%  praktyczna,  oparta na realnych problemach spotykanych w polskich i międzynarodowych firmach.

Szkolenie jest skierowane do osób pracujących w działach księgowości, finansów oraz kontrolingu, które posiadają średniozaawansowaną znajomość Excela i używają go jako głównego narzędzia w swojej codziennej pracy.


Program

1.TABELE PRZESTAWNE:
Pola obliczeniowe
Elementy obliczeniowe
Tabele na podstawie zewnętrznych zapytań i baz danych
Istotne triki i ustawienia tabel przestawnych
Tworzenie Tabel przestawnych przy pomocy VBA
Makra do obsługi tabel przestawnych
2.FORMUŁY I FUNKCJE:
zaawansowane funkcje jednokomórkowe
-X.WYSZUKAJ na zakresach, PRZESUNIĘCIE 
Funkcje tablicowe klasyczne
-jednokomórkowe i wielokomórkowe
-stałe tablicowe
Funkcje tablicowe "rozlewane"
-łączące/rozdzielające zakresy
-filtrujące sortujące dane
-agregujące
3.LISTY ROZWIJANE I POPRAWNOŚĆ DANYCH:
Dwu, trzy i wielopoziomowe listy rozwijane
Tworzenie list przy pomocy nazw, tabel i formuł tablicowych
Projektowanie systemu list rozwijanych w firmie
4.WSTĘP DO VBA:
Rejestrator makr
Analiza składni języka i przekształcanie makr
Tworzenie prostych makr do codziennych czynności
Współpraca VBA z Word-em i Outlook-iem
Wysyłanie maili przy pomocy makr
Gotowe makra rozwiązujące typowe problemy z analizą danych.
5.POWER QUERY: 
Importowanie z dysku lokalnego, z Sharepoint-a, Onedrive-a, Bazy danych
Obsługa plików tekstowych, excelowych, pdf
Najważniejsze przekształcenia danych
Scalanie i konsolidacja danych
Unpivoting i grupowanie
Tworzenie kompleksowego systemu wymiany informacji w firmie
Współpraca PQ i VBA
6.POWER PIVOT:
Podstawowe zasady budowania modelu danych
7.MICOROSOFT WORD:
Autokorekta i jest nietypowe wykorzystanie
Style i praca na stylach
Makra w Wordzie


Prowadzący

Piotr Majkowski

Doświadczony trener i wykładowca  (Collegium Civitas), z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń zarówno na uczelniach, jak i dla pracowników instytucji, urzędów, dużych korporacji, małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstw rodzinnych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu Microsoft Office (Word, Excel, VBA itd.) oraz statystyki, obejmującej obsługę programów SPSS i Statistica.
Jego mocną stroną jest umiejętność znajdowania praktycznych rozwiązań dla codziennych wyzwań w pracy biurowej, zwłaszcza w obszarze zarządzania i analizy danych. Dodatkowo, posiada zdolność prowadzenia szkoleń w języku angielskim i hiszpańskim, co czyni go wszechstronnym i cenionym trenerem.

Informacje dodatkowe

Cena*:  1 080 zł + 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej osoby 
   
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?: 

  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3–5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.