Jak wykorzystać ChatGPT w pracy urzędniczej ?
Termin: 20.03.2025 - 20.03.2025
Cena: 590.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Cel szkolenia
- Zrozumienie modeli językowych - poznanie zasad działania dużych modeli językowych (LLMs), ich możliwości i ograniczeń.
- Inżynieria promptów - nauka tworzenia skutecznych promptów i zrozumienie ich wpływu na odpowiedzi generowane przez model.
- Praktyczne zastosowania - wykorzystanie ChatGPT w tworzeniu treści, analizie danych, obsłudze klienta i automatyzacji zadań.
- Rozwiązywanie problemów - ćwiczenia praktyczne w optymalizacji procesów i rozwiązywaniu realnych problemów za pomocą ChatGPT.
- Bezpieczeństwo i etyka - omówienie odpowiedzialnego korzystania z modeli językowych i minimalizowania ryzyka błędów.
- Rozwój kompetencji - inspiracja do eksplorowania możliwości AI i efektywnego wdrażania LLMs w pracy urzędnika.
Program
1. Szanse i wyzwania związane z rozwojem sztucznej inteligencji- Wyzwania związane z rozwojem AI (omówienie m.in. automatyzacji miejsc pracy, deepfake, wyzwań dla prawa i prawodawstwa, zagrożeń dla prywatności)
- Szanse związane z rozwojem AI (omówienie m.in. wpływu AI na wzrost produktywności)
2. Jak skutecznie korzystać z ChatGPT- Podstawy – czym tak naprawdę są duże modele językowe (LLM), wyjaśnienie najważniejszych terminów
- Omówienie najważniejszych funkcjonalności ChatGPT (GPT-4o, OpenAI o1 i o1-mini, Canvas, Projekty, ChatGPT Search, zaawansowany tryb głosowy, GPTs, analiza danych i generowanie plików)
- Prompt engineering: Metody, techniki i wskazówki, które pozwolą wykorzystać pełen potencjał ChatGPT i jak wykorzystać je w praktyce
- Jak sprawnie łączyć ChatGPT z innymi narzędziami, żeby w pełni wykorzystywać potencjał AI do poprawy efektywności pracy?
3. Warsztat z wykorzystaniem ChatGPT w praktyce- AI jako osobisty asystent w pracy biurowej, sztuczna inteligencja w organizacji czasu pracy
- Automatyzacja procesów biurowych – co warto wdrożyć?
- Automatyzacja komunikacji i obsługi korespondencji (szybsze pisanie i odpowiadanie na e-maile, wykorzystanie ChatGPT do tłumaczeń językowych i poprawy stylistycznej tekstów)
- Zarządzanie dokumentami i informacjami (automatyczne podsumowania i analiza treści dokumentów, tworzenie raportów i podsumowań z pomocą AI)
- Szybsze tworzenie treści (tworzenie prezentacji multimedialnych, generowanie obrazów, przygotowanie wizualizacji)
- Szybsze wyszukiwanie informacji (Research, generowanie pomysłów, brainstorming)
4. Ochrona danych osobowych i prawa autorskie w kontekście AI- Zasady ochrony danych przy korzystaniu z AI
- Ochrona danych osobowych i AI w kontekście RODO i AI Act
- Treści generowane przy użyciu AI a prawa autorskie
- Komu mogą przysługiwać prawa autorskie do treści wygenerowanych przy użyciu AI?
Prowadzący
Kacper Zamojski
Od sześciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu poznał sztuczną inteligencję od strony prawnej, technicznej, biznesowej i marketingowej.
Jest autorem dwóch ebooków: „AIsystent” (o tym jak dzięki narzędziom AI zmienić sztuczną inteligencję w swojego wirtualnego asystenta) oraz „ChatGPT Ninja” (o prompt engineeringu i efektywnym korzystaniu z ChatGPT), a także artykułów naukowych na temat prawa nowych technologii.
Jest wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Instytucie Marki Online i Komunikacji, gdzie regularnie realizuje wykłady w ramach certyfikowanych szkoleń z zakresu sztucznej inteligencji w biznesie, prawie i marketingu. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla firm, w których wzięło udział już ponad 1000 osób.
Informacje dodatkowe
590 zł+ 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej osoby
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznychUczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na
7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.