Sztuczna inteligencja w pracy biurowej dla sprzedawców
Termin: 19.03.2025 - 19.03.2025
Cena: 590.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami sztucznej inteligencji (AI) oraz praktycznymi narzędziami, które wspierają automatyzację.
Uczestnicy dowiedzą się, czym jest AI, jak działa oraz jakie zastosowania w pracy sprzedawcy.
Szkolenie pozwala na wiedzę i możliwość wykorzystania narzędzia AI w praktyce, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, etyki oraz zastosowania.
Nauka korzystania z narzędzi AI w codziennej pracy - Warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI: Praktyczne zastosowania: Research, wyszukiwanie informacji, generowanie pomysłów, brainstorming:
- Praktyczne zastosowania: Tworzenie artykułów i materiałów na social media
- Praktyczne zastosowania: Pomoc przy pisaniu e-maili
- Praktyczne zastosowania: Generowanie obrazów, tworzenie prezentacji multimedialnych
- Praktyczne zastosowania: Przygotowanie wizualizacji i generowanie swoich zdjęć portretowych z AI
Poznasz kluczowe narzędzia AI, które pomogą Ci lepiej analizować potrzeby klientów, tworzyć angażujące treści sprzedażowe i oszczędzać czas na rutynowych zadaniach.
Dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać ChatGPT i inne duże modele językowe do obsługi klienta, szybszego wyszukiwania informacji, personalizacji ofert oraz tworzenia efektywnych reklam, co przełoży się na lepsze wyniki sprzedażowe.
Dzięki modułowi w formule warsztatowej od razu zobaczysz na realnych przykładach, jak możesz wdrożyć nowe umiejętności w codziennej pracy.
Program
1. Rozwój sztucznej inteligencji w Polsce i na świecie- Omówienie najważniejszych pojęć związanych ze sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym
- Jakie trendy sprzyjają błyskawicznemu rozwojowi sztucznej inteligencji i co sprawiło, że w ostatnim czasie sztuczna inteligencja stała się ogólnoświatowym fenomenem? Rola danych i mocy obliczeniowej w rozwoju sztucznej inteligencji. Czym jest konwergencja technologii i jak wpływa na rozwój AI?
- Jak wygląda rozwój sztucznej inteligencji na świecie?
- Jak przebiega rozwój sztucznej inteligencji i technologii pokrewnych w Polsce?
2. Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie i sprzedaży- Jak firmy wykorzystują dziś sztuczną inteligencję?
- Trendy, prognozy i raporty dotyczące wykorzystania AI w firmach
- Jak sztuczna inteligencja zmienia sprzedaż?
- Jak rozpocząć pracę z AI w sprzedaży? Jakie są wyzwania i jak je pokonać?
- Główne korzyści z wdrożenia rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji (np. oszczędność czasu, zwiększenie skuteczności, lepsza personalizacja)
- Przykłady rozwiązań w biznesie i sprzedaży związanych z AI
3. Wstęp do narzędzi AI - Dlaczego boimy się korzystać ze sztucznej inteligencji jak ze swojego asystenta?
- Jak zacząć pracować z narzędziami AI i wykorzystać sztuczną inteligencję do poprawy efektywności pracy?
- Najważniejsze trendy związane z narzędziami AI
- W jaki sposób korzystać ze sztucznej inteligencji na co dzień? Przykłady i pomysły
- Przegląd narzędzi AI: przedstawienie i omówienie funkcjonalności kilkunastu najważniejszych narzędzi AI (m.in. narzędzia do generowania tekstu, dźwięku, obrazów i filmów, narzędzia do tworzenia transkrypcji i napisów, narzędzia do tłumaczenia maszynowego i notatek głosowych, narzędzia do automatyzacji)
4. Zastosowanie sztucznej inteligencji w sprzedaży (praktyczne zastosowania)- Przegląd narzędzi AI dla działu sprzedaży
- Porównanie kluczowych narzędzi AI (CRM z AI, chatboty, generatory treści, narzędzia analityczne)
- Automatyzacja działań sprzedażowych (np. AI w prospectingu: jak identyfikować i kwalifikować leady za pomocą AI, spersonalizowany prospecting)
- Szybsze tworzenie ofert dostosowanych do klienta z wykorzystaniem AI
- Efektywna komunikacja z klientem: szybsze pisanie maili sprzedażowych, AI w tłumaczeniach językowych i komunikacji międzynarodowej, personalizacja treści ofert i wiadomości)
- Chatboty, voiceboty i asystenci sprzedażowi
5. Jak skutecznie korzystać z ChatGPT i innych dużych modeli językowych? - Podstawy – czym tak naprawdę są duże modele językowe (LLM), wyjaśnienie najważniejszych skrótów
- Prompt engineering: Metody, techniki i wskazówki, dzięki którym wykorzystasz pełen potencjał dużych modeli językowych
- Jak w praktyce wykorzystywać metody i techniki inżynierii promptów
- Jak sprawnie łączyć ChatGPT z innymi narzędziami, żeby w pełni wykorzystywać potencjał AI
6. Zastosowanie dużych modeli językowych w pracy biurowej - warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI- Praktyczne zastosowania: Research, wyszukiwanie informacji, generowanie pomysłów, brainstorming
- Praktyczne zastosowania: Analiza dużych zbiorów dokumentów, generowanie streszczeń i wniosków
- Praktyczne zastosowania: Pisanie artykułów, tworzenie i ulepszanie ofert, materiałów na social media, pomoc przy pisaniu e-maili
- Praktyczne zastosowania: Tworzenie komunikatów i haseł reklamowych, pomoc w tworzeniu reklam na Facebook i Instagram
- Praktyczne zastosowania: Generowanie obrazów, tworzenie prezentacji multimedialnych, przygotowanie wizualizacji
7. Analiza danych z wykorzystaniem AI- Rola danych w sprzedaży i wprowadzenie do analizy danych z wykorzystaniem AI
- Inteligentne rekomendacje i prognozowanie sprzedaży
- Jak AI analizuje dane klientów i przewiduje, kto może być gotowy na zakup?
- Rekomendacje produktów na podstawie wcześniejszych interakcji
- AI w analizie sentymentu, jak oceniać nastawienie klienta?
- Przegląd narzędzi AI do analizy dużych zbiorów danych, wizualizacji danych i interpretacji wyników
8. Ochrona danych osobowych i prawa autorskie w kontekście AI- Zasady ochrony danych przy korzystaniu z AI
- Ochrona danych osobowych i AI w kontekście RODO i AI Act
- Treści generowane przy użyciu AI a prawa autorskie
- Komu mogą przysługiwać prawa autorskie do treści wygenerowanych przy użyciu AI?
9. Przyszłość pracy z AI- Gdzie spotkamy AI w najbliższej przyszłości?
- Jak przygotować się na przyszłość, w której sztuczna inteligencja będzie stale obecna?
- Najnowsze trendy i przyszłość AI w sprzedaży
Prowadzący
Kacper Zamojski
Od sześciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu poznał sztuczną inteligencję od strony prawnej, technicznej, biznesowej i marketingowej.
Jest autorem dwóch ebooków: „AIsystent” (o tym jak dzięki narzędziom AI zmienić sztuczną inteligencję w swojego wirtualnego asystenta) oraz „ChatGPT Ninja” (o prompt engineeringu i efektywnym korzystaniu z ChatGPT), a także artykułów naukowych na temat prawa nowych technologii.
Jest wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Instytucie Marki Online i Komunikacji, gdzie regularnie realizuje wykłady w ramach certyfikowanych szkoleń z zakresu sztucznej inteligencji w biznesie, prawie i marketingu. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla firm, w których wzięło udział już ponad 1000 osób.
Informacje dodatkowe
Cena: 590 zł +23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej osoby.Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.
Jak to działa?- Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
- Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć
- Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
- Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
- Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznychUczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na
2 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.