Powered by Smartsupp
Skip to main content

E-doręczenia – rewolucyjne zmiany w 2025 roku. Wdrożenie i obsługa systemu

Termin: 10.02.2025 - 10.02.2025
Cena: 460.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowymi obowiązkami oraz przygotowanie organizacji do sprawnego zarządzania zewnętrzną korespondencją elektroniczną. Omówione będą również zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) z dnia 28 kwietnia 2022 r.
Przybliżymy uczestnikom specyfikę doręczeń elektronicznych (e-doręczeń), które niebawem staną się codziennością w kontaktach z urzędami, sądami oraz przedsiębiorcami.

 
1.    Wstęp – podstawowe informacje.
2.    Obowiązek prawny – co trzeba wiedzieć.
1)    Kluczowe wymogi prawne.
2)    Praktyczne zasady ich wdrążenia.
3)    Zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) z dnia 28 kwietnia 2022 r.  
3.    Obowiązkowe stosowanie adresu do doręczeń elektronicznych i elektronicznej skrzynki doręczeń.
4.    Bazy adresów elektronicznych – w jaki sposób je stosować w 2025 roku?
1)    Omówienie krok po kroku: wykorzystywanie baz adresów elektronicznych oraz zasad ich aktualizacji.
5.    Ochrona danych osobowych przy użytkowaniu baz adresów elektronicznych w praktyce.
1)    Wymogi ochrony danych osobowych przy użyciu baz adresowych.
2)    Praktyczne porady zgodne z RODO.
6.    Rodzaje podpisów i pieczęci elektronicznych oraz zasady funkcjonowania kont powiązanych z ePUAP.
7.    Nowe role i obowiązki oraz odpowiedzialność nadawcy korespondencji.
1)    Kto odpowiada za doręczenia?
2)    Najnowsze zmiany w zakresie odpowiedzialności nadawcy.
8.    Wdrożenie elektronicznego obrotu korespondencji po zmianach – co nowego w 2025 roku?
9.    Używanie elektronicznego obrotu korespondencji w praktyce.
10.    Niebezpieczeństwa w przypadku używania e-doręczeń.
1)    Najczęstsze zagrożenia.
2)    Praktyczne sposoby minimalizowania ryzyka przy elektronicznym przepływie korespondencji.
11.    E-doręczenia a dokumentacja pracownicza w 2025 roku.
12.    Konsultacje z prelegentem.

Szkolenie w godz. 10.00-14.00

 

Adriana Głuchowska.
ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi  i doradczymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym wdrażania systemu kontroli zarządczej dla sektora publicznego.
Właściciel firmy zajmującej się doradztwem, weryfikacją i przeglądem stanu dokumentacji prawno-pracowniczej pod kątem zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Przygotowuje propozycje kompleksowych rozwiązań zmierzające do poprawy funkcjonowania jednostki.  
Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw i Urzędów. Od 1998 roku przeszkoliła kilkadziesiąt tysięcy osób, przeprowadzając tysiące szkoleń.
Posiadająca wszechstronną wiedzę i doświadczenie z zakresu prawa, rachunkowości, ekonomii oraz ponadto absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji, uprawnienia audytora PN-ISO/EIC 27001 – Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji).

 
Cena: 460 zł + 23% VAT*
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


Cena obejmuje:
•    uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
•    materiały szkoleniowe oraz certyfikat  ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
•    dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
•    możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
•    wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

 Jak to działa?
•    Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
•    Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
•    Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
•    Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.



 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
10.02.2025 - 10.02.2025 Transmisja ONLINE 4846424 460.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

E-doręczenia – rewolucyjne zmiany w 2025 roku. Wdrożenie i obsługa systemu

Termin: 10.02.2025 - 10.02.2025
Cena: 460.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowymi obowiązkami oraz przygotowanie organizacji do sprawnego zarządzania zewnętrzną korespondencją elektroniczną. Omówione będą również zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) z dnia 28 kwietnia 2022 r.
Przybliżymy uczestnikom specyfikę doręczeń elektronicznych (e-doręczeń), które niebawem staną się codziennością w kontaktach z urzędami, sądami oraz przedsiębiorcami.

 

Program

1.    Wstęp – podstawowe informacje.
2.    Obowiązek prawny – co trzeba wiedzieć.
1)    Kluczowe wymogi prawne.
2)    Praktyczne zasady ich wdrążenia.
3)    Zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) z dnia 28 kwietnia 2022 r.  
3.    Obowiązkowe stosowanie adresu do doręczeń elektronicznych i elektronicznej skrzynki doręczeń.
4.    Bazy adresów elektronicznych – w jaki sposób je stosować w 2025 roku?
1)    Omówienie krok po kroku: wykorzystywanie baz adresów elektronicznych oraz zasad ich aktualizacji.
5.    Ochrona danych osobowych przy użytkowaniu baz adresów elektronicznych w praktyce.
1)    Wymogi ochrony danych osobowych przy użyciu baz adresowych.
2)    Praktyczne porady zgodne z RODO.
6.    Rodzaje podpisów i pieczęci elektronicznych oraz zasady funkcjonowania kont powiązanych z ePUAP.
7.    Nowe role i obowiązki oraz odpowiedzialność nadawcy korespondencji.
1)    Kto odpowiada za doręczenia?
2)    Najnowsze zmiany w zakresie odpowiedzialności nadawcy.
8.    Wdrożenie elektronicznego obrotu korespondencji po zmianach – co nowego w 2025 roku?
9.    Używanie elektronicznego obrotu korespondencji w praktyce.
10.    Niebezpieczeństwa w przypadku używania e-doręczeń.
1)    Najczęstsze zagrożenia.
2)    Praktyczne sposoby minimalizowania ryzyka przy elektronicznym przepływie korespondencji.
11.    E-doręczenia a dokumentacja pracownicza w 2025 roku.
12.    Konsultacje z prelegentem.

Szkolenie w godz. 10.00-14.00

 

Prowadzący

Adriana Głuchowska.
ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi  i doradczymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym wdrażania systemu kontroli zarządczej dla sektora publicznego.
Właściciel firmy zajmującej się doradztwem, weryfikacją i przeglądem stanu dokumentacji prawno-pracowniczej pod kątem zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Przygotowuje propozycje kompleksowych rozwiązań zmierzające do poprawy funkcjonowania jednostki.  
Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw i Urzędów. Od 1998 roku przeszkoliła kilkadziesiąt tysięcy osób, przeprowadzając tysiące szkoleń.
Posiadająca wszechstronną wiedzę i doświadczenie z zakresu prawa, rachunkowości, ekonomii oraz ponadto absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji, uprawnienia audytora PN-ISO/EIC 27001 – Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji).

 

Informacje dodatkowe

Cena: 460 zł + 23% VAT*
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


Cena obejmuje:
•    uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
•    materiały szkoleniowe oraz certyfikat  ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
•    dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
•    możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
•    wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

 Jak to działa?
•    Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
•    Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
•    Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
•    Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.