E-doręczenia – rewolucyjne zmiany w 2025 roku. Wdrożenie i obsługa systemu
Termin: 10.02.2025 - 10.02.2025
Cena: 460.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowymi obowiązkami oraz przygotowanie organizacji do sprawnego zarządzania zewnętrzną korespondencją elektroniczną. Omówione będą również zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) z dnia 28 kwietnia 2022 r.
Przybliżymy uczestnikom specyfikę doręczeń elektronicznych (e-doręczeń), które niebawem staną się codziennością w kontaktach z urzędami, sądami oraz przedsiębiorcami.
Program
1. Wstęp – podstawowe informacje.
2. Obowiązek prawny – co trzeba wiedzieć.
1) Kluczowe wymogi prawne.
2) Praktyczne zasady ich wdrążenia.
3) Zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) z dnia 28 kwietnia 2022 r.
3. Obowiązkowe stosowanie adresu do doręczeń elektronicznych i elektronicznej skrzynki doręczeń.
4. Bazy adresów elektronicznych – w jaki sposób je stosować w 2025 roku?
1) Omówienie krok po kroku: wykorzystywanie baz adresów elektronicznych oraz zasad ich aktualizacji.
5. Ochrona danych osobowych przy użytkowaniu baz adresów elektronicznych w praktyce.
1) Wymogi ochrony danych osobowych przy użyciu baz adresowych.
2) Praktyczne porady zgodne z RODO.
6. Rodzaje podpisów i pieczęci elektronicznych oraz zasady funkcjonowania kont powiązanych z ePUAP.
7. Nowe role i obowiązki oraz odpowiedzialność nadawcy korespondencji.
1) Kto odpowiada za doręczenia?
2) Najnowsze zmiany w zakresie odpowiedzialności nadawcy.
8. Wdrożenie elektronicznego obrotu korespondencji po zmianach – co nowego w 2025 roku?
9. Używanie elektronicznego obrotu korespondencji w praktyce.
10. Niebezpieczeństwa w przypadku używania e-doręczeń.
1) Najczęstsze zagrożenia.
2) Praktyczne sposoby minimalizowania ryzyka przy elektronicznym przepływie korespondencji.
11. E-doręczenia a dokumentacja pracownicza w 2025 roku.
12. Konsultacje z prelegentem.
Szkolenie w godz. 10.00-14.00 Prowadzący
Adriana Głuchowska.ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi i doradczymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym wdrażania systemu kontroli zarządczej dla sektora publicznego.
Właściciel firmy zajmującej się doradztwem, weryfikacją i przeglądem stanu dokumentacji prawno-pracowniczej pod kątem zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Przygotowuje propozycje kompleksowych rozwiązań zmierzające do poprawy funkcjonowania jednostki.
Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw i Urzędów. Od 1998 roku przeszkoliła kilkadziesiąt tysięcy osób, przeprowadzając tysiące szkoleń.
Posiadająca wszechstronną wiedzę i doświadczenie z zakresu prawa, rachunkowości, ekonomii oraz ponadto absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji, uprawnienia audytora PN-ISO/EIC 27001 – Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji).
Informacje dodatkowe
Cena: 460 zł + 23% VAT**Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.Cena obejmuje:• uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
• materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
• dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
• możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
• wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.
Jak to działa?• Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
• Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
• Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
• Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.