Skip to main content

Podatki VAT i CIT 2024/2025. Przegląd wybranych zagadnień.

Termin: 30.09.2024 - 02.10.2024
Cena: 3490.00 +VAT
Miejsce: Białka Tatrzańska
Hotel Bania****Thermal and Ski

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Serdecznie zapraszamy na szkolenie "Podatki VAT i CIT 2024/2025", które odbędzie się w hotelu Bania w Białce Tatrzańskiej. Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom aktualnych informacji o zmianach w prawie podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem VAT i CIT. Zajęcia poświęcone będą omówieniu kluczowych zagadnień, w tym nowych regulacji, interpretacji oraz praktycznego zastosowania przepisów w działalności gospodarczej. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego rozliczania podatków i minimalizacji ryzyka podatkowego, co będzie miało wpływ na lepsze zarządzanie finansami przedsiębiorstw.

1.10.2024 - Podatek VAT - zagadnienia praktyczne, najnowsze interpretacje i orzecznictwo oraz jakie zmiany zostaną wprowadzone w KSeF?

1. Obowiązek podatkowy: 
- zasady ogólne powstania obowiązku podatkowego - kiedy znajdą zastosowanie i na czym polegają ?
- dla jakich transakcji zastosowanie znajdą szczególne zasady dotyczące obowiązku podatkowego ? Czym się charakteryzują?
- co w sytuacji kiedy za wcześnie lub za późno wykażę obowiązek podatkowy? 
- kiedy zaliczka generuje obowiązek podatkowy ?
- wystawienie faktury w KSeF a obowiązek podatkowy;

2. Refaktura:
- obowiązek podatkowy;
- stawka podatku VAT;
- jak skalkulować wynagrodzenie dla usługi refakturowanej ?

3. Transakcje kompleksowe (na przykładzie m.in. umów najmu, dostaw oraz transportu towarów, usług organizacji eventów):
- co to są transakcje kompleksowe;
- podstawa opodatkowania w transakcjach kompleksowych;
- jak powinna wyglądać faktura dokumentująca takie transakcje;
- według jakiej stawki je opodatkować;
- co z obowiązkiem podatkowym przy transakcjach kompleksowych;
- odliczenie podatku od transakcji kompleksowych;

4. Podstawa opodatkowania i jej korekta:
- jak prawidłowo ją określić, jakie elementy wchodzą do podstawy opodatkowania i co należy tu uwzględnić;
- aport a podstawa opodatkowania – najnowsze orzeczenie TSUE ;
- kiedy ująć korekty na minus oraz na plus ?
- kursy + nowość – kursy w fakturach korygujących;
- korekta VAT zawyżonego na paragonie;
- korekty po wejściu w życie obligatoryjnego KSeF

5. Stawki podatku VAT:
- co w sytuacji kiedy błędnie zastosuję stawkę podatku VAT? Konsekwencje błędnego opodatkowania transakcji;
- jakie skutki wywołuje opodatkowanie transakcji neutralnej podatkowo (która nie podlega opodatkowaniu);
- stawki VAT – zmiany w 2024 r. oraz planowane zmiany;
- jak stosować przepisy przejściowe ?

6. Podatek naliczony:
- błędna stawka VAT a prawo do odliczenia; czy powstaje zaległość w podatku?
- mój kontrahent wystawił fakturę po czym okazało się, że nie był zarejestrowany jako czynny podatnik VAT - co zrobić w takiej sytuacji ?
- z jakich faktur BEZWZGLĘDNIE NIE MOGĘ odliczyć podatku;
- wigilie firmowe, wyjazdy integracyjne, prezenty dla kontrahentów, a prawo do odliczenia podatku;
- brak faktury a prawo do odliczenia podatku;
- otrzymanie faktury w KSeF, a prawo do odliczenia podatku;
- kontrahent wystawił fakturę poza KSeF (mimo takiego obowiązku) – czy mogę odliczyć podatek ?

7. Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów
- jakie dokumenty trzeba zgromadzić, aby bezpiecznie zastosować stawkę 0%?
- zarzut braku dochowania należytej staranności – najnowsze orzecznictwo; 
- przemieszczenie towarów w ramach tego samego przedsiębiorstwa faktura, czy dokument wewnętrzny ?

8. Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów:
- czy dostawca musi być podatkiem VAT UE ?
- obowiązek podatkowy w transakcji WNT;
- NOWE REGUŁY odliczania podatku VAT od transakcji WNT - na czym polega zmiana wprowadzona przez SLIM VAT III;
- sankcyjne WNT – ryzyko wystąpienia;

9. Eksport towarów:
- stawka 0% VAT w eksporcie towarów – najnowsze orzecznictwo;

10. Import i eksport usług:
- miejsce świadczenia – jak je określić ?
- obowiązek podatkowy – kiedy powstaje ?
- plik JPK_VAT i informacja podsumowująca;

11. Zagadnienia praktyczne związane z fakturowaniem:
- faktura pro-forma – czy zastępuje "normalną fakturę" ?
- faktura zaliczkowa i rozliczeniowa; 
- zbiorcza faktura korygująca – warunki zastosowania;
- faktura korygująca „do zera” – kiedy może być wystawiona ? 
- anulowanie faktury;
- art. 108 – kto zapłaci za puste faktury ?

12. Zmiany w KSeF:
- terminy wejścia w życie (nowość: podatnicy wykluczeni cyfrowo oraz dostawcy: mediów, usług telekomunikacyjnych i paliw);
- jakie transakcje dokumentować w KSeF ?
- jak fakturować w KSeF WDT, eksport towarów oraz eksport usług ?
- kod QR – kiedy i po co ma być umieszczony na fakturze ?
- sprzedaż dla osób fizycznych w KSeF, czy poza KSeF ?
- nowość – SAMOIDENTYFIKACJA nabywcy;
- wystawienie i otrzymanie faktury w KSeF;
- numer KSeF faktury – kiedy muszę go powołać ?
- płatność za faktury wystawione w KSeF;
- schema FA2 – na co zwrócić uwagę ?
- faktura ustrukturyzowana i jej wizualizacja – czy mogą się różnić ?
- jak zmienią się przepisy o kursach ?
- co za załącznikami do faktur w KSeF ?
- zmiany w pliku JPK_VAT spowodowane KSeF

2.10.2024 - Podatek dochodowy od osób prawnych – w aktualnym stanie prawnym

1.Wygaśnięcie, od 1 stycznia 2024 r., czasowego zwolnienia z obowiązku rozliczania i opłacania minimalnego podatku dochodowego od osób prawnych przez spółki oraz podatkowe grupy kapitałowe, które w roku podatkowym poniosły stratę albo osiągnęły udział dochodów w przychodach w wysokości nie większej niż 2%. Zasady obliczania i opłacania minimalnego podatku dochodowego za 2024 r.
2.Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, w podatku dochodowym od osób prawnych, części kapitału zatrzymanego w spółce w postaci dopłat lub zysku przekazanego na kapitał zapasowy lub rezerwowy.
3.Zasady rozliczania kosztów w czasie (moment zaliczania wydatków do kup, koszty bezpośrednie i pośrednie, rozliczanie kosztów na przełomie lat podatkowych, koszty zapłacone i poniesione, ubezpieczenia, licencje, certyfikaty, atesty, czynsz inicjalny w umowach leasingowych, remonty, usługi wykonane w następnych okresach sprawozdawczych, zaliczki itp.).
4.Terminy zaliczania do kup składek na ubezpieczenia społeczne, w części finansowanej przez płatnika składek, od wynagrodzeń ze stosunku pracy.
5.Rozliczanie kosztów finansowania dłużnego w podatku dochodowym od osób prawnych, ograniczenia w zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów odsetek np. od pożyczek, kredytów itp.
6.Zasady dokumentowania kosztów uzyskania przychodów.
7.Wydatki na nabycie programów komputerowych – zasady zaliczania bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów, programy komputerowe nie zaliczane do wartości niematerialnych i prawnych, przypadki gdy nie powstaje obowiązek poboru podatku u źródła.
8.Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, reklamę, sponsoring, udział w targach i imprezach reklamowych oraz sprzedaż premiową.
9.Zasady zaliczania podatku VAT należnego i naliczonego do kosztów uzyskania przychodów.
10.Koszty egzekucji i postępowania sądowego, kary umowne, odszkodowania, naprawy gwarancyjne, rękojmia za wady - warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów.
11.Świadczenia na rzecz pracowników – zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, wydatki nie stanowiące kosztów podatkowych.
12.Spotkania i wyjazdy integracyjne, szkolenia pracowników – warunki zaliczania wydatków do kosztów uzyskania przychodów, zasady opodatkowania przychodów u pracowników, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych oraz z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
13.Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków z tytułu najmu i leasingu samochodów osobowych oraz wydatków związanych z ubezpieczeniem, eksploatacją i używaniem samochodów osobowych.
14.Korekty przychodów i kosztów, moment ujęcia korekty, kursy walut, korekty na przełomie lat podatkowych itp.
15.Straty w środkach trwałych i obrotowych – warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, dokumentowanie itp.
16.Zasady zaliczania do kup strat z tytułu sprzedaży wierzytelności.
17.Zasady stosowania kopii certyfikatów rezydencji w przypadku poboru podatku u źródła.
18.Definitywne zniesienie, od 1 stycznia 2023 r., możliwości amortyzowania budynków mieszkalnych, lokali mieszkalnych, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego oraz prawa do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej.
19.Wprowadzenie, od 1 stycznia 2024 r., możliwości niestosowania zwolnień z podatku dochodowego w przypadku dotacji, subwencji, dopłat i innych nieodpłatnych świadczeń, po spełnieniu ustawowych obowiązków informacyjnych, zasady zaliczania wydatków do kup.
20.Pozostałe zagadnienia.
21.Odpowiedzi na pytania uczestników.


Mariusz Nowak

Doradca podatkowy, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w urzędzie skarbowym, gdzie specjalizowałem się w kontrolach podatkowych, postępowaniach podatkowych oraz postępowaniach egzekucyjnych w administracji. Dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednej z największych firm produkcyjnych świata, w której zajmowałem się doradztwem podatkowym. Obecnie prezes zarządu w międzynarodowej spółce doradztwa podatkowego Goldenstein. Zajmuję się obsługą prawno-podatkową polskich oraz międzynarodowych firm. Posiadam szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla urzędów skarbowych, biur rachunkowych, księgowych oraz dla przedsiębiorców. W szkoleniach koncentruję się na poszukiwaniu sposobów optymalizacji opodatkowania. Przedstawiam sposób działania. Jestem autorem publikacji w biuletynie finansowym i w gazecie prawnej. Od 2013 roku posiadam uprawnienia niemieckiego doradcy podatkowego.


3. 490 zł/os. + 23% VAT - cena promocyjna obowiązuje przy dokonaniu zgłoszenia do 13.09.2024
3. 790 zł/os.+ 23% VAT - cena regularna 

Dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych cena bez VAT.
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia.

W cenie szkolenia z zakwaterowaniem zapewniamy:

  • uczestnictwo w zajęciach, autorskie materiały szkoleniowe przesłane elektronicznie,
  • pełne wyżywienie (od obiadokolacji w dniu 30.09 do obiadu w dniu 2.10),
  • zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych (istnieje możliwość zakwaterowania w pokoju jednoosobowym za dodatkową dopłatą 460 zł /netto/),
  • doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu,
  • nielimitowany dostęp do Termy Bania oraz strefy saun Sielsko Anielsko, słowni, jacuzzi,
Miejsce szkolenia:

Hotel Bania****Thermal&Ski,
ul. Środkowa 181,
34-405 Białka Tatrzańska


*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie przed rozpoczęciem zajęć potwierdzenia dokonania przelewu (e-mailem lub faxem).


Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
30.09.2024 - 02.10.2024 Białka Tatrzańska 4784224 3490.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Podatki VAT i CIT 2024/2025. Przegląd wybranych zagadnień.

Termin: 30.09.2024 - 02.10.2024
Cena: 3490.00 +VAT
Miejsce: Białka Tatrzańska

Cel szkolenia

Serdecznie zapraszamy na szkolenie "Podatki VAT i CIT 2024/2025", które odbędzie się w hotelu Bania w Białce Tatrzańskiej. Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom aktualnych informacji o zmianach w prawie podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem VAT i CIT. Zajęcia poświęcone będą omówieniu kluczowych zagadnień, w tym nowych regulacji, interpretacji oraz praktycznego zastosowania przepisów w działalności gospodarczej. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego rozliczania podatków i minimalizacji ryzyka podatkowego, co będzie miało wpływ na lepsze zarządzanie finansami przedsiębiorstw.



Program

1.10.2024 - Podatek VAT - zagadnienia praktyczne, najnowsze interpretacje i orzecznictwo oraz jakie zmiany zostaną wprowadzone w KSeF?

1. Obowiązek podatkowy: 
- zasady ogólne powstania obowiązku podatkowego - kiedy znajdą zastosowanie i na czym polegają ?
- dla jakich transakcji zastosowanie znajdą szczególne zasady dotyczące obowiązku podatkowego ? Czym się charakteryzują?
- co w sytuacji kiedy za wcześnie lub za późno wykażę obowiązek podatkowy? 
- kiedy zaliczka generuje obowiązek podatkowy ?
- wystawienie faktury w KSeF a obowiązek podatkowy;

2. Refaktura:
- obowiązek podatkowy;
- stawka podatku VAT;
- jak skalkulować wynagrodzenie dla usługi refakturowanej ?

3. Transakcje kompleksowe (na przykładzie m.in. umów najmu, dostaw oraz transportu towarów, usług organizacji eventów):
- co to są transakcje kompleksowe;
- podstawa opodatkowania w transakcjach kompleksowych;
- jak powinna wyglądać faktura dokumentująca takie transakcje;
- według jakiej stawki je opodatkować;
- co z obowiązkiem podatkowym przy transakcjach kompleksowych;
- odliczenie podatku od transakcji kompleksowych;

4. Podstawa opodatkowania i jej korekta:
- jak prawidłowo ją określić, jakie elementy wchodzą do podstawy opodatkowania i co należy tu uwzględnić;
- aport a podstawa opodatkowania – najnowsze orzeczenie TSUE ;
- kiedy ująć korekty na minus oraz na plus ?
- kursy + nowość – kursy w fakturach korygujących;
- korekta VAT zawyżonego na paragonie;
- korekty po wejściu w życie obligatoryjnego KSeF

5. Stawki podatku VAT:
- co w sytuacji kiedy błędnie zastosuję stawkę podatku VAT? Konsekwencje błędnego opodatkowania transakcji;
- jakie skutki wywołuje opodatkowanie transakcji neutralnej podatkowo (która nie podlega opodatkowaniu);
- stawki VAT – zmiany w 2024 r. oraz planowane zmiany;
- jak stosować przepisy przejściowe ?

6. Podatek naliczony:
- błędna stawka VAT a prawo do odliczenia; czy powstaje zaległość w podatku?
- mój kontrahent wystawił fakturę po czym okazało się, że nie był zarejestrowany jako czynny podatnik VAT - co zrobić w takiej sytuacji ?
- z jakich faktur BEZWZGLĘDNIE NIE MOGĘ odliczyć podatku;
- wigilie firmowe, wyjazdy integracyjne, prezenty dla kontrahentów, a prawo do odliczenia podatku;
- brak faktury a prawo do odliczenia podatku;
- otrzymanie faktury w KSeF, a prawo do odliczenia podatku;
- kontrahent wystawił fakturę poza KSeF (mimo takiego obowiązku) – czy mogę odliczyć podatek ?

7. Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów
- jakie dokumenty trzeba zgromadzić, aby bezpiecznie zastosować stawkę 0%?
- zarzut braku dochowania należytej staranności – najnowsze orzecznictwo; 
- przemieszczenie towarów w ramach tego samego przedsiębiorstwa faktura, czy dokument wewnętrzny ?

8. Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów:
- czy dostawca musi być podatkiem VAT UE ?
- obowiązek podatkowy w transakcji WNT;
- NOWE REGUŁY odliczania podatku VAT od transakcji WNT - na czym polega zmiana wprowadzona przez SLIM VAT III;
- sankcyjne WNT – ryzyko wystąpienia;

9. Eksport towarów:
- stawka 0% VAT w eksporcie towarów – najnowsze orzecznictwo;

10. Import i eksport usług:
- miejsce świadczenia – jak je określić ?
- obowiązek podatkowy – kiedy powstaje ?
- plik JPK_VAT i informacja podsumowująca;

11. Zagadnienia praktyczne związane z fakturowaniem:
- faktura pro-forma – czy zastępuje "normalną fakturę" ?
- faktura zaliczkowa i rozliczeniowa; 
- zbiorcza faktura korygująca – warunki zastosowania;
- faktura korygująca „do zera” – kiedy może być wystawiona ? 
- anulowanie faktury;
- art. 108 – kto zapłaci za puste faktury ?

12. Zmiany w KSeF:
- terminy wejścia w życie (nowość: podatnicy wykluczeni cyfrowo oraz dostawcy: mediów, usług telekomunikacyjnych i paliw);
- jakie transakcje dokumentować w KSeF ?
- jak fakturować w KSeF WDT, eksport towarów oraz eksport usług ?
- kod QR – kiedy i po co ma być umieszczony na fakturze ?
- sprzedaż dla osób fizycznych w KSeF, czy poza KSeF ?
- nowość – SAMOIDENTYFIKACJA nabywcy;
- wystawienie i otrzymanie faktury w KSeF;
- numer KSeF faktury – kiedy muszę go powołać ?
- płatność za faktury wystawione w KSeF;
- schema FA2 – na co zwrócić uwagę ?
- faktura ustrukturyzowana i jej wizualizacja – czy mogą się różnić ?
- jak zmienią się przepisy o kursach ?
- co za załącznikami do faktur w KSeF ?
- zmiany w pliku JPK_VAT spowodowane KSeF

2.10.2024 - Podatek dochodowy od osób prawnych – w aktualnym stanie prawnym

1.Wygaśnięcie, od 1 stycznia 2024 r., czasowego zwolnienia z obowiązku rozliczania i opłacania minimalnego podatku dochodowego od osób prawnych przez spółki oraz podatkowe grupy kapitałowe, które w roku podatkowym poniosły stratę albo osiągnęły udział dochodów w przychodach w wysokości nie większej niż 2%. Zasady obliczania i opłacania minimalnego podatku dochodowego za 2024 r.
2.Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, w podatku dochodowym od osób prawnych, części kapitału zatrzymanego w spółce w postaci dopłat lub zysku przekazanego na kapitał zapasowy lub rezerwowy.
3.Zasady rozliczania kosztów w czasie (moment zaliczania wydatków do kup, koszty bezpośrednie i pośrednie, rozliczanie kosztów na przełomie lat podatkowych, koszty zapłacone i poniesione, ubezpieczenia, licencje, certyfikaty, atesty, czynsz inicjalny w umowach leasingowych, remonty, usługi wykonane w następnych okresach sprawozdawczych, zaliczki itp.).
4.Terminy zaliczania do kup składek na ubezpieczenia społeczne, w części finansowanej przez płatnika składek, od wynagrodzeń ze stosunku pracy.
5.Rozliczanie kosztów finansowania dłużnego w podatku dochodowym od osób prawnych, ograniczenia w zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów odsetek np. od pożyczek, kredytów itp.
6.Zasady dokumentowania kosztów uzyskania przychodów.
7.Wydatki na nabycie programów komputerowych – zasady zaliczania bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów, programy komputerowe nie zaliczane do wartości niematerialnych i prawnych, przypadki gdy nie powstaje obowiązek poboru podatku u źródła.
8.Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, reklamę, sponsoring, udział w targach i imprezach reklamowych oraz sprzedaż premiową.
9.Zasady zaliczania podatku VAT należnego i naliczonego do kosztów uzyskania przychodów.
10.Koszty egzekucji i postępowania sądowego, kary umowne, odszkodowania, naprawy gwarancyjne, rękojmia za wady - warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów.
11.Świadczenia na rzecz pracowników – zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, wydatki nie stanowiące kosztów podatkowych.
12.Spotkania i wyjazdy integracyjne, szkolenia pracowników – warunki zaliczania wydatków do kosztów uzyskania przychodów, zasady opodatkowania przychodów u pracowników, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych oraz z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
13.Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków z tytułu najmu i leasingu samochodów osobowych oraz wydatków związanych z ubezpieczeniem, eksploatacją i używaniem samochodów osobowych.
14.Korekty przychodów i kosztów, moment ujęcia korekty, kursy walut, korekty na przełomie lat podatkowych itp.
15.Straty w środkach trwałych i obrotowych – warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, dokumentowanie itp.
16.Zasady zaliczania do kup strat z tytułu sprzedaży wierzytelności.
17.Zasady stosowania kopii certyfikatów rezydencji w przypadku poboru podatku u źródła.
18.Definitywne zniesienie, od 1 stycznia 2023 r., możliwości amortyzowania budynków mieszkalnych, lokali mieszkalnych, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego oraz prawa do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej.
19.Wprowadzenie, od 1 stycznia 2024 r., możliwości niestosowania zwolnień z podatku dochodowego w przypadku dotacji, subwencji, dopłat i innych nieodpłatnych świadczeń, po spełnieniu ustawowych obowiązków informacyjnych, zasady zaliczania wydatków do kup.
20.Pozostałe zagadnienia.
21.Odpowiedzi na pytania uczestników.


Prowadzący

Mariusz Nowak

Doradca podatkowy, Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w urzędzie skarbowym, gdzie specjalizowałem się w kontrolach podatkowych, postępowaniach podatkowych oraz postępowaniach egzekucyjnych w administracji. Dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednej z największych firm produkcyjnych świata, w której zajmowałem się doradztwem podatkowym. Obecnie prezes zarządu w międzynarodowej spółce doradztwa podatkowego Goldenstein. Zajmuję się obsługą prawno-podatkową polskich oraz międzynarodowych firm. Posiadam szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla urzędów skarbowych, biur rachunkowych, księgowych oraz dla przedsiębiorców. W szkoleniach koncentruję się na poszukiwaniu sposobów optymalizacji opodatkowania. Przedstawiam sposób działania. Jestem autorem publikacji w biuletynie finansowym i w gazecie prawnej. Od 2013 roku posiadam uprawnienia niemieckiego doradcy podatkowego.



Informacje dodatkowe

3. 490 zł/os. + 23% VAT - cena promocyjna obowiązuje przy dokonaniu zgłoszenia do 13.09.2024
3. 790 zł/os.+ 23% VAT - cena regularna 

Dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych cena bez VAT.
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia.

W cenie szkolenia z zakwaterowaniem zapewniamy:

  • uczestnictwo w zajęciach, autorskie materiały szkoleniowe przesłane elektronicznie,
  • pełne wyżywienie (od obiadokolacji w dniu 30.09 do obiadu w dniu 2.10),
  • zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych (istnieje możliwość zakwaterowania w pokoju jednoosobowym za dodatkową dopłatą 460 zł /netto/),
  • doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu,
  • nielimitowany dostęp do Termy Bania oraz strefy saun Sielsko Anielsko, słowni, jacuzzi,
Miejsce szkolenia:

Hotel Bania****Thermal&Ski,
ul. Środkowa 181,
34-405 Białka Tatrzańska


*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie przed rozpoczęciem zajęć potwierdzenia dokonania przelewu (e-mailem lub faxem).