Powered by Smartsupp
Skip to main content

Dobry start w zamówienia publiczne

Termin: 13.12.2024 - 13.12.2024
Cena: 540.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

CEL:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z regulacjami prawa zamówień publicznych, w szczególności ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, których znajomość jest niezbędna do prawidłowego przeprowadzenia procesu udzielenia zamówienia publicznego.

KORZYŚCI:
- Pozyskanie lub poszerzenie przez uczestników szkolenia posiadanej wiedzy z zakresu zamówień publicznych, w tym w zakresie obowiązujących regulacji prawnych, a także aktualnego orzecznictwa i opinii prawnych Urzędu Zamówień Publicznych. Wiedza ta pozwoli uczestnikom szkolenia uniknąć uchybień czy nieprawidłowości w procesie zamówieniowym;
- Nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności przydatnych w codziennej pracy osób zawodowo zajmujących się zamówieniami publicznymi;

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie adresowane jest do osób rozpoczynających pracę w zamówieniach publicznych, w szczególności pracowników komórek odpowiedzialnych za udzielanie zamówień, tj. członków komisji przetargowych, ale także do przedstawicieli obszarów merytorycznych zaangażowanych w proces zamówieniowy.
 
  1. Informacje podstawowe:
- akty prawne;
- podstawowe definicje;
- zasady udzielania zamówień publicznych;
- progi stosowania ustawy, kurs euro.
 
  1. Czynności przygotowawcze:
- RFI, wstępne konsultacje rynkowe, analiza potrzeb i wymagań;
- zasady sporządzania opisu przedmiotu zamówienia, kody CPV;
- szacowanie wartości zamówienia;
- wybór trybu udzielenia zamówienia;
- powołanie komisji przetargowej, oświadczenia z art. 56 Pzp.
 
  1. Specyfikacja Warunków Zamówienia:
- obligatoryjne i fakultatywne elementy SWZ;
- zasady wyjaśniania treści SWZ, sporządzanie dokumentów jednolitych i ich oznaczanie, zmiana ogłoszenia o zamówieniu;
- termin związania ofertą i zasady jego zmiany;
- otwarcie ofert, obowiązki informacyjne.
 
  1. Ocena ofert:
- zasady postępowania z ofertami od momentu ich otwarcia;
- weryfikacja podpisów;
- oświadczenia wykonawcy (wiedzy i woli) w ofercie;
- podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania (obligatoryjne, fakultatywne) samooczyszczenie;
- zasady składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, poleganie na zasobach podmiotów trzecich, podwykonawstwo;
- kryteria oceny ofert i ich wagi,
- omyłki w ofertach (rachunkowa, pisarska, inna) - zasady postępowania;
- odrzucenie oferty a wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu - różnice w zastosowaniu tych instrumentów;
- zakończenie postępowania: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy) lub unieważnienie postępowania;
 
  1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego:
- forma umowy;
- obligatoryjne postanowienia umowy;
- klauzule abuzywne;
- kary umowne - zasady ustanawiania;
- zasady dokonywania zmian w umowie.
 
  1. Obowiązki informacyjne po zakończeniu postępowania:
- ogłoszenie o zawarciu umowy;
- ogłoszenie o wykonaniu umowy;
- raport z realizacji zamówienia.
 
  1. BHP pracownika jednostki zamówień publicznych:
- predyspozycje charakterologiczne, trening asertywności, „instynkt samozachowawczy” i radzenie sobie ze stresem;
- zasady prowadzenia korespondencji wewnątrz organizacji i zasady utrzymywania kontaktów z wykonawcami;
- współodpowiedzialność członków komisji przetargowej za powodzenie postępowania, harmonogramy działań, podział obowiązków, zasada ograniczonego zaufania;
- czytelność przygotowywanej dokumentacji;
- konsultacje z innymi specjalistami (grupy internetowe);
- odpowiedzialność dyscyplinarna i karna członków komisji przetargowej.
 
 
 
 
 
 

Ewelina Gawdzik
 Ewelina Gawdzik
Prawnik z 18-letnim doświadczeniem, praktyk udzielający zamówień publicznych.  Posiada doświadczenie  w pracy w kontroli zamówień publicznych (UZP), jak i obsłudze zamówień publicznych po stronie zamawiających klasycznych (IPN, Centrum Łukasiewicz) oraz sektorowych (PSG Sp. z o.o.). Ukończyła Seminarium Doktoranckie Nauk Prawnych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Trener z zakresu zamówień publicznych - prowadziła szkolenia dla zamawiających współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w projekcie „Nowe podejście do zamówień publicznych szkolenia i doradztwo” organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości we współpracy
z Urzędem Zamówień Publicznych. Członek Zespołu Roboczego ds. Zamówień publicznych działającego w ramach Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych
i Średnich Przedsiębiorców. Autorka publikacji z zakresu zamówień publicznych w prasie branżowej i naukowej.
 


Cena:  540 zł +23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?
  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 2 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
13.12.2024 - 13.12.2024 Transmisja ONLINE 4828224 540.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Dobry start w zamówienia publiczne

Termin: 13.12.2024 - 13.12.2024
Cena: 540.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

CEL:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z regulacjami prawa zamówień publicznych, w szczególności ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, których znajomość jest niezbędna do prawidłowego przeprowadzenia procesu udzielenia zamówienia publicznego.

KORZYŚCI:
- Pozyskanie lub poszerzenie przez uczestników szkolenia posiadanej wiedzy z zakresu zamówień publicznych, w tym w zakresie obowiązujących regulacji prawnych, a także aktualnego orzecznictwa i opinii prawnych Urzędu Zamówień Publicznych. Wiedza ta pozwoli uczestnikom szkolenia uniknąć uchybień czy nieprawidłowości w procesie zamówieniowym;
- Nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności przydatnych w codziennej pracy osób zawodowo zajmujących się zamówieniami publicznymi;

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie adresowane jest do osób rozpoczynających pracę w zamówieniach publicznych, w szczególności pracowników komórek odpowiedzialnych za udzielanie zamówień, tj. członków komisji przetargowych, ale także do przedstawicieli obszarów merytorycznych zaangażowanych w proces zamówieniowy.
 

Program

  1. Informacje podstawowe:
- akty prawne;
- podstawowe definicje;
- zasady udzielania zamówień publicznych;
- progi stosowania ustawy, kurs euro.
 
  1. Czynności przygotowawcze:
- RFI, wstępne konsultacje rynkowe, analiza potrzeb i wymagań;
- zasady sporządzania opisu przedmiotu zamówienia, kody CPV;
- szacowanie wartości zamówienia;
- wybór trybu udzielenia zamówienia;
- powołanie komisji przetargowej, oświadczenia z art. 56 Pzp.
 
  1. Specyfikacja Warunków Zamówienia:
- obligatoryjne i fakultatywne elementy SWZ;
- zasady wyjaśniania treści SWZ, sporządzanie dokumentów jednolitych i ich oznaczanie, zmiana ogłoszenia o zamówieniu;
- termin związania ofertą i zasady jego zmiany;
- otwarcie ofert, obowiązki informacyjne.
 
  1. Ocena ofert:
- zasady postępowania z ofertami od momentu ich otwarcia;
- weryfikacja podpisów;
- oświadczenia wykonawcy (wiedzy i woli) w ofercie;
- podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania (obligatoryjne, fakultatywne) samooczyszczenie;
- zasady składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, poleganie na zasobach podmiotów trzecich, podwykonawstwo;
- kryteria oceny ofert i ich wagi,
- omyłki w ofertach (rachunkowa, pisarska, inna) - zasady postępowania;
- odrzucenie oferty a wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu - różnice w zastosowaniu tych instrumentów;
- zakończenie postępowania: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy) lub unieważnienie postępowania;
 
  1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego:
- forma umowy;
- obligatoryjne postanowienia umowy;
- klauzule abuzywne;
- kary umowne - zasady ustanawiania;
- zasady dokonywania zmian w umowie.
 
  1. Obowiązki informacyjne po zakończeniu postępowania:
- ogłoszenie o zawarciu umowy;
- ogłoszenie o wykonaniu umowy;
- raport z realizacji zamówienia.
 
  1. BHP pracownika jednostki zamówień publicznych:
- predyspozycje charakterologiczne, trening asertywności, „instynkt samozachowawczy” i radzenie sobie ze stresem;
- zasady prowadzenia korespondencji wewnątrz organizacji i zasady utrzymywania kontaktów z wykonawcami;
- współodpowiedzialność członków komisji przetargowej za powodzenie postępowania, harmonogramy działań, podział obowiązków, zasada ograniczonego zaufania;
- czytelność przygotowywanej dokumentacji;
- konsultacje z innymi specjalistami (grupy internetowe);
- odpowiedzialność dyscyplinarna i karna członków komisji przetargowej.
 
 
 
 
 
 

Prowadzący

Ewelina Gawdzik
 Ewelina Gawdzik
Prawnik z 18-letnim doświadczeniem, praktyk udzielający zamówień publicznych.  Posiada doświadczenie  w pracy w kontroli zamówień publicznych (UZP), jak i obsłudze zamówień publicznych po stronie zamawiających klasycznych (IPN, Centrum Łukasiewicz) oraz sektorowych (PSG Sp. z o.o.). Ukończyła Seminarium Doktoranckie Nauk Prawnych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Trener z zakresu zamówień publicznych - prowadziła szkolenia dla zamawiających współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w projekcie „Nowe podejście do zamówień publicznych szkolenia i doradztwo” organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości we współpracy
z Urzędem Zamówień Publicznych. Członek Zespołu Roboczego ds. Zamówień publicznych działającego w ramach Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych
i Średnich Przedsiębiorców. Autorka publikacji z zakresu zamówień publicznych w prasie branżowej i naukowej.
 

Informacje dodatkowe



Cena:  540 zł +23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?
  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 2 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.