Skip to main content

Onboarding oparty na celach i na kulturze organizacji

Termin: 15.10.2024 - 15.10.2024
Cena: 760.00 +VAT
Miejsce: Warszawa
Hotel Novotel Warszawa Centrum ****
ul. Marszałkowska 94/98

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Celem procesu rozwojowego dotyczącego Onboardingu  jest zapoznanie jego uczestników ze skutecznymi technikami wprowadzenia pracownika po zakończonym sukcesem procesie rekrutacji i selekcji opiekunów Wprowadzenie efektywnego onboardingu w  organizacji  buduje poczucia przynależności do firmy, zwiększa identyfikację  z pracodawcą, szybszej adaptacji nowych pracowników, a tym samym  pracownicy szybciej samodzielnie realizują powierzone zadań w oparciu o swoje kompetencje.

 Adresaci szkolenia:
• kadra zarządzająca, pracownicy działów HR
 
Metodologia procesu rozwoju kompetencji:
 • Mini wykład – 20 %
• Warsztat  - 80 %
• Praca indywidualna i w grupach
• Szkolenie wg. Cyklu Kolba

 
Moduł I  
Wprowadzenie do Onboardingu

•    Cele dla wprowadzenia Onbardingu w organizacji
•    Wyjaśnienie kluczowych pojęć poprzez interakcję z uczestnikami
•    Omówienia procesu rozwoju kompetencji o własne predyspozycje i kompetencje
•    Onboarding jako jedna z kluczowych kompetencji dla kadry zarządzającej i działu HR
•    Miejsce Onboardingu w kulturze organizacyjnej
•    Opis stanowiska pracy przed rozpoczęciem Onboardingu
•    Rola Budyego w Onboardingu

Moduł II
Kluczowe elementy i procesy Onboardingu  

•    Zasady Onboardingu w oparciu o przepisy prawa pracy (formy zatrudnienia i aspekty prawne)
•    Kiedy nowo zatrudniony pracownik może stać się sygnalistą?
•    Rozmowa z nowym pracownikiem o jego celach rozwojowych (awans pionowy i poziomy)
•    Podsumowanie ustaleń ze spotkania rekrutacyjnego
•    Informacja o misji, wizji i strategii firmy oraz jej historii i planach na przyszłość
•    Informacja o strukturze firmy i o celach działu, zespołu i stanowiska nowo zatrudnionego pracownika
•    Omówienie metod i zasad oceny poziomów kompetencji pracowniczych podczas zatrudnienia

Moduł III
Kluczowe elementy i procesy Onboardingu   c.d.

•    Przygotowanie pakietu szkoleń dla pracownika oraz zapoznanie go z funkcjonującą w organizacji dokumentacją (HR, Prawo pracy, Ochrona danych osobowych i tajemnicy służbowej, BHP, Schematy organizacyjne)
•    Przeprowadzenie szkoleń przez osoby kompetentne
•    Współpraca Budyego z nowo zatrudnionym pracownikiem
•    Zasady wprowadzenia do organizacji dla osób nowo zatrudnionych w podziale na różnice pokoleniowe X,Y,Z
•    Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z opisem stanowiska pracy
•    Spotkanie nowo zatrudnionego pracownika z mentorem i bezpośrednim przełożonym
•    Wprowadzenie pracownika do zespołu
•    Wdrożenie stanowiskowe
•    Przygotowanie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, ewidencje czasu pracy)

Moduł IV
Podsumowanie

•    Zyski z Onboardingu i straty w sytuacji gdy nie jest wprowadzony lub źle wprowadzony
•    Błędy podczas wprowadzanie Onboardingu
•    Analiza poziomów zadowolenia pracownika po przeprowadzonym Onboardingu na podstawie wywiadu
•    Analiza kompetencji i efektywności  osób uczestniczących w Onboardingu
•    Zakończenie szkolenia i podsumowanie

 

MIROSŁAW KOT

Menedżer i dyrektor zarządzający firmy doradczo  szkoleniowej. Autor książki: Kompetencje Menedżera (Wydawnictwo Helion 2018 r.)
Pomysłodawca i współtwórca projektów szkoleniowych: ABC Trenera wewnętrznego, Trener biznesu, Akademia Managera  oraz  Akademia  Zarządzania Lidera Biznesu.  
Jako akredytowany coach i mentor zdobył ze swoimi klientami Diamenty Forbsa i Gazele Biznesu, natomiast w sporcie wraz ze sztabem trenerskim i hokeistami zdobył Puchar Polski I vice mistrzostwo Polski.
Wykładowca na studiach managerskich  z zakresu: zarządzania, prawa pracy i coachingu m.in. w: Łazarski Warszawa, Uniwersytet Rzeszowski, Humanitas Sosnowiec. Przeprowadził ponad 2500 szkoleń  z zakresu zarządzania oraz ponad 5000 godzin coachingu indywidualnego  i zespołowego. Uwielbia podróże po świecie. Ze swoimi klientami pracował w Pekinie i Szanghaju, Rio de Janeiro, Buenos Aires,  Nowym Yorku i Los Angeles, RPA i Japonii.

 

Cena: 

760 zł + 23% VAT - za osobę

720 zł +23% VAT - za osobę przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z firmy


*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://all.accor.com/hotel/3383/index.pl.shtml


Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.








 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
15.10.2024 - 15.10.2024 Warszawa 4768124 760.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Onboarding oparty na celach i na kulturze organizacji

Termin: 15.10.2024 - 15.10.2024
Cena: 760.00 +VAT
Miejsce: Warszawa

Cel szkolenia

Celem procesu rozwojowego dotyczącego Onboardingu  jest zapoznanie jego uczestników ze skutecznymi technikami wprowadzenia pracownika po zakończonym sukcesem procesie rekrutacji i selekcji opiekunów Wprowadzenie efektywnego onboardingu w  organizacji  buduje poczucia przynależności do firmy, zwiększa identyfikację  z pracodawcą, szybszej adaptacji nowych pracowników, a tym samym  pracownicy szybciej samodzielnie realizują powierzone zadań w oparciu o swoje kompetencje.

 Adresaci szkolenia:
• kadra zarządzająca, pracownicy działów HR
 
Metodologia procesu rozwoju kompetencji:
 • Mini wykład – 20 %
• Warsztat  - 80 %
• Praca indywidualna i w grupach
• Szkolenie wg. Cyklu Kolba

 

Program

Moduł I  
Wprowadzenie do Onboardingu

•    Cele dla wprowadzenia Onbardingu w organizacji
•    Wyjaśnienie kluczowych pojęć poprzez interakcję z uczestnikami
•    Omówienia procesu rozwoju kompetencji o własne predyspozycje i kompetencje
•    Onboarding jako jedna z kluczowych kompetencji dla kadry zarządzającej i działu HR
•    Miejsce Onboardingu w kulturze organizacyjnej
•    Opis stanowiska pracy przed rozpoczęciem Onboardingu
•    Rola Budyego w Onboardingu

Moduł II
Kluczowe elementy i procesy Onboardingu  

•    Zasady Onboardingu w oparciu o przepisy prawa pracy (formy zatrudnienia i aspekty prawne)
•    Kiedy nowo zatrudniony pracownik może stać się sygnalistą?
•    Rozmowa z nowym pracownikiem o jego celach rozwojowych (awans pionowy i poziomy)
•    Podsumowanie ustaleń ze spotkania rekrutacyjnego
•    Informacja o misji, wizji i strategii firmy oraz jej historii i planach na przyszłość
•    Informacja o strukturze firmy i o celach działu, zespołu i stanowiska nowo zatrudnionego pracownika
•    Omówienie metod i zasad oceny poziomów kompetencji pracowniczych podczas zatrudnienia

Moduł III
Kluczowe elementy i procesy Onboardingu   c.d.

•    Przygotowanie pakietu szkoleń dla pracownika oraz zapoznanie go z funkcjonującą w organizacji dokumentacją (HR, Prawo pracy, Ochrona danych osobowych i tajemnicy służbowej, BHP, Schematy organizacyjne)
•    Przeprowadzenie szkoleń przez osoby kompetentne
•    Współpraca Budyego z nowo zatrudnionym pracownikiem
•    Zasady wprowadzenia do organizacji dla osób nowo zatrudnionych w podziale na różnice pokoleniowe X,Y,Z
•    Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z opisem stanowiska pracy
•    Spotkanie nowo zatrudnionego pracownika z mentorem i bezpośrednim przełożonym
•    Wprowadzenie pracownika do zespołu
•    Wdrożenie stanowiskowe
•    Przygotowanie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, ewidencje czasu pracy)

Moduł IV
Podsumowanie

•    Zyski z Onboardingu i straty w sytuacji gdy nie jest wprowadzony lub źle wprowadzony
•    Błędy podczas wprowadzanie Onboardingu
•    Analiza poziomów zadowolenia pracownika po przeprowadzonym Onboardingu na podstawie wywiadu
•    Analiza kompetencji i efektywności  osób uczestniczących w Onboardingu
•    Zakończenie szkolenia i podsumowanie

 

Prowadzący

MIROSŁAW KOT

Menedżer i dyrektor zarządzający firmy doradczo  szkoleniowej. Autor książki: Kompetencje Menedżera (Wydawnictwo Helion 2018 r.)
Pomysłodawca i współtwórca projektów szkoleniowych: ABC Trenera wewnętrznego, Trener biznesu, Akademia Managera  oraz  Akademia  Zarządzania Lidera Biznesu.  
Jako akredytowany coach i mentor zdobył ze swoimi klientami Diamenty Forbsa i Gazele Biznesu, natomiast w sporcie wraz ze sztabem trenerskim i hokeistami zdobył Puchar Polski I vice mistrzostwo Polski.
Wykładowca na studiach managerskich  z zakresu: zarządzania, prawa pracy i coachingu m.in. w: Łazarski Warszawa, Uniwersytet Rzeszowski, Humanitas Sosnowiec. Przeprowadził ponad 2500 szkoleń  z zakresu zarządzania oraz ponad 5000 godzin coachingu indywidualnego  i zespołowego. Uwielbia podróże po świecie. Ze swoimi klientami pracował w Pekinie i Szanghaju, Rio de Janeiro, Buenos Aires,  Nowym Yorku i Los Angeles, RPA i Japonii.

 

Informacje dodatkowe


Cena: 

760 zł + 23% VAT - za osobę

720 zł +23% VAT - za osobę przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z firmy


*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://all.accor.com/hotel/3383/index.pl.shtml


Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.