Skuteczna promocja w social media
Duża korporacja czy mały biznes, wszyscy mają równe szanse w mediach społecznościowych. Najważniejszy nie jest budżet, ale umiejętność budowania zaangażowania i relacji z odbiorcami oraz tworzenia skutecznych kampanii reklamowych.
Facebook - największa platforma społecznościowa w Polsce i na świecie, wraz z Instagramem oferują olbrzymi potencjał marketingowy. Jak nie pogubić się w dużej ilości funkcji i narzędzi? Jak skutecznie inwestować w działania w mediach społecznościowych?
Podczas warsztatów "Skuteczna promocja w social media" dowiesz się:
- Jak wyglądają media społecznościowe w Polsce (użytkownicy, trendy, różnice, algorytmy)
- Z jakich kluczowych elementów składa się strona biznesowa na Facebooku
- Jak tworzyć i publikować angażujące treści
- Jak pozyskiwać klientów, wprowadzenie do skutecznych kampanii reklamowych w social media
- Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości.
Jeżeli czujesz:
- Stres związany z pozyskiwaniem nowych klientów
- Zagubienie związane z ciągłymi zmianami na platformach społecznościowych
- Brak efektów z prowadzonych działań marketingowych
Nasze warsztaty pomogą Ci uporządkować wiedzę i zaplanować skuteczne strategie.
Dla kogo są te warsztaty:
- Dla właścicieli MŚP chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, aby unikać błędów w strategiach marketingowych
- Dla managerów chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia z nimi związane.
- Dla specjalistów chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych, aby wykorzystać w pełni ich możliwości.

Marzena Paćkowska
Manager szkolenia otwarte, konferencje
tel: +48 22 543 17 45
Newsletter BDO
Aktualności
- Ważne zmiany w zatrudnianiu cudzoziemców
- Uproszczenia dla firm w zakresie wdrożenia KSeF
- Przedsiębiorcy mogą rozliczać się kasowo
- Ulgi podatkowe na inwestycje w ESG
- Kilka zmian w podatku CIT i VAT
- Kasa fiskalna przy najmie lokali
- Odbiór nadgodzin
- Przekształcenie to nie rozpoczęcie działalności gospodarczej
- ZUS od zlecenia zawartego z pracownikiem innej firmy
- Trzeba założyć skrzynkę do e-doręczeń