Powered by Smartsupp
Skip to main content

Zarząd

dr Andre Helin

Prezes Zarządu

Wybitny ekspert i uznany autorytet w dziedzinie rachunkowości i finansów. Wysoko ceniony doradca, wykładowca wielu szkoleń, autor licznych podręczników i fundamentalnych publikacji stanowiących standard w polskiej rachunkowości. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, Danish State Authorized Public Accountant, polski biegły rewident. Jeden z nielicznych w Polsce ekspertów posiadających uprawnienia biegłego rewidenta w dwóch krajach. Posiada wieloletnią praktykę we współpracy z instytucjami finansowymi, krajowymi i zagranicznymi grupami kapitałowymi, spółkami giełdowymi, przedsiębiorstwami rodzinnymi. Członek Rady Nadzorczej Polskiej Fundacji Promocji Kadr, były wieloletni członek Komisji ds. Standardów rewizji finansowej przy Krajowej Izbie Biegłych Rewidentów. Doradzał Radzie Polityki Pieniężnej i Prezesowi NBP w zakresie zastosowania MSR w instytucjach finansowych.

Piotr Gracz

Członek Zarządu

Posiada wieloletnie, praktyczne doświadczenie w międzynarodowych projektach oraz usługach doradczych świadczonych na rzecz grup kapitałowych. Zarządza praktyką w obszarze usług IT, tax compliance, HR oraz kadrowo-płacowym. Specjalizuje się w planowaniu, strukturyzowaniu i optymalizacji procesów outsourcingowych. Jako Partner Zarządzający w BDO Działem Business Services & Advisory jest odpowiedzialny m.in. za nadzór usług doradczych w obszarze sprawozdawczości i konsolidacji z użyciem narzędzi BDO Reporting Suite opartych na produkcie IBM Cognos. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe i europejskie w zakresie zarządzania systemami informatycznymi.

Sławomir Chrzanowski

Członek Zarządu

Zarządza Działem Szkoleń BDO (BDO Academy) oraz filiami BDO działającymi pod markami: Polexpert, Eurodirect, Infor Training. Posiada wieloletnie, praktyczne doświadczenie w zarządzaniu firmami szkoleniowo-doradczymi oraz technologicznymi, zdobyte jako dyrektor zarządzający, partner czy członek zarządu (Infor SA., Edustacja, FRRwP). Odpowiedzialny za rozwój działalności szkoleniowej BDO oraz działalności doradczej związanej z pozyskiwaniem środków unijnych. Współautor licznych projektów szkoleniowych, ekspert w zakresie rynku szkoleniowego, marketingu szkoleń i usług doradczych. Posiada bogate doświadczenie w projektach przejmowania i łączenia spółek.

Nasza misja

Wizja

Naszą wizją jest posiadająca wysoki kapitał intelektualny firma mająca ugruntowaną pozycję na rynku, zdolna do podejmowania coraz większych przedsięwzięć. Zamierzamy konkurować w długim okresie w warunkach nieustannie zmieniającego się otoczenia dzięki posiadanym zasobom ludzkim i ciągłemu nieustannemu pogłębianiu wiedzy. W okresie najbliższych 5 lat pragniemy znaleźć się w czołowce polskich firm świadczących usługi doradcze i konsultingowe.

 

Misja

Być wiodącą firmą świadczącą wysokiej jakości usługi doradcze ukierunkowane na dostarczanie inowacyjnych rozwiązań w zakresie zintegrowanej rachunkowości i ich implementacji w systemach informatycznych dla Grup Kapitałowych.

Grupa BDO

 

BDO w Polsce

W Polsce BDO rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku, jako jedna z pierwszych na polskim rynku firm audytorsko-doradczych.

Obecnie posiada swoje biura w Warszawie (Centrala), Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, gdzie zatrudnia  blisko 300 konsultantów i ekspertów, w tym ponad 20 biegłych rewidentów, a także kilkunastu doradców podatkowych i radców prawnych.

Portfolio Klientów BDO tworzą przede wszystkim podmioty z „Listy 500” największych przedsiębiorstw polskiej gospodarki notowanych w rankingu dziennika „Rzeczpospolita”, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz instytucje finansowe.  

W naszej praktyce zawsze staramy się dostosować do bieżących potrzeb Klientów, oferując im zróżnicowane, elastyczne modele współpracy, a także kompetentny, multidyscyplinarny zespół ekspertów i konsultantów.

W relacjach z Klientami stawiamy na kompetencje, rzetelną wiedzę i praktyczne doświadczenie naszych pracowników oraz na nasze wartości, z których naczelną jest dbałość o jakość i profesjonalizm dostarczanej Klientowi usługi.

Chcemy i dążymy do tego, aby nasi Klienci mieli przeświadczenie, że z nami mogą się rozwijać.

Lubimy i podejmujemy wyzwania!

  • Przeprowadziliśmy pierwsze w Polsce prywatyzacje (w tym prywatyzację KGHM)
  • Braliśmy udział we wprowadzaniu na parkiet pierwszych spółek notowanych na GPW
  • Przygotowaliśmy pierwszy w Polsce prospekt emisyjny, a także pierwszy w Polsce prospekt wg standardów UE

Z naszymi Klientami chętnie dzielimy się swoją wiedzą realizując liczne przedsięwzięcia szkoleniowe, a także organizując własne konferencje i eventy biznesowe. Ten unikalny aspekt naszej działalności prowadzony w myśl zasady "od praktyka do praktyka" sprawia, że corocznie uczestnikami szkoleń i konferencji BDO jest ponad 8 tys. osób.

Działalność edukacyjną BDO wspieramy dodatkowo naszą aktywnością wydawniczą.

BDO na świecie powstała w 1963 roku w wyniku połączenia firm konsultingowych Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemiec, Kanady i Stanów Zjednoczonych, które złączyły swoje siły, wiedzę i doświadczenie, dając początek międzynarodowej sieci ekspertów Binder Seidman International Group.

Po dziesięciu latach dynamicznego rozwoju, powiększona o nowych partnerów firma przekształciła się w Binder Dijker Otte & Co.

Logo i skrócona nazwa BDO funkcjonuje od 1988r. i definiuje piątą na świecie sieć międzynarodowych firm audytorsko-doradczych.

Obecnie sieć firm BDO na świecie posiada ponad 1.200 biur w 145 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, w krajach południowego Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz zatrudnia ponad 55.000 ekspertów i specjalistów z różnych dziedzin ekonomii, finansów i prawa.

trzeba podać tekst

Polityka cookie

  • Ser­wis nie zbiera w sposób automaty­czny żadnych infor­ma­cji, z wyjątkiem infor­ma­cji zawartych w plikach cookies.
  • Pliki cook­ies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane infor­maty­czne, w szczegól­ności pliki tek­stowe, które prze­chowywane są w urządze­niu koń­cowym Użytkown­ika Ser­wisu i przez­nac­zone są do korzys­ta­nia ze stron inter­ne­towych Ser­wisu. Cook­ies zazwyczaj zaw­ier­ają nazwę strony inter­ne­towej, z której pochodzą, czas prze­chowywa­nia ich na urządze­niu koń­cowym oraz unikalny numer.
  • Pod­miotem zamieszcza­ją­cym na urządze­niu koń­cowym Użytkown­ika Ser­wisu pliki cook­ies oraz uzysku­ją­cym do nich dostęp jest oper­a­tor Ser­wisu www​.bdosolutions​.pl z siedz­ibą pod adresem Warszawa, ul. Postępu 12
  • Pliki cook­ies wyko­rzysty­wane są w celu:
  • dos­tosowa­nia zawartości stron inter­ne­towych Ser­wisu do pref­er­encji Użytkown­ika oraz opty­mal­iza­cji korzys­ta­nia ze stron inter­ne­towych; w szczegól­ności pliki te pozwalają rozpoz­nać urządze­nie Użytkown­ika Ser­wisu i odpowied­nio wyświ­etlić stronę inter­ne­tową, dos­tosowaną do jego indy­wid­u­al­nych potrzeb;
  • tworzenia statystyk, które poma­gają zrozu­mieć, w jaki sposób Użytkown­icy Ser­wisu korzys­tają ze stron inter­ne­towych, co umożli­wia ulep­szanie ich struk­tury i zawartości;
  • utrzy­manie sesji Użytkown­ika Ser­wisu (po zal­o­gowa­niu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej pod­stronie Ser­wisu ponownie wpisy­wać loginu i hasła;
  • W ramach Ser­wisu stosowane są dwa zasad­nicze rodzaje plików cook­ies: „sesyjne” (ses­sion cook­ies) oraz „stałe” (per­sis­tent cook­ies). Cook­ies „sesyjne” są plikami tym­cza­sowymi, które prze­chowywane są w urządze­niu koń­cowym Użytkown­ika do czasu wyl­o­gowa­nia, opuszczenia strony inter­ne­towej lub wyłączenia opro­gramowa­nia (przeglą­darki inter­ne­towej). „Stałe” pliki cook­ies prze­chowywane są w urządze­niu koń­cowym Użytkown­ika przez czas określony w para­me­trach plików cook­ies lub do czasu ich usunię­cia przez Użytkownika.
  • W ramach Ser­wisu stosowane są następu­jące rodzaje plików cookies:
  • niezbędne” pliki cook­ies, umożli­wia­jące korzys­tanie z usług dostęp­nych w ramach Ser­wisu, np. uwierzytel­ni­a­jące pliki cook­ies wyko­rzysty­wane do usług wyma­ga­ją­cych uwierzytel­ni­a­nia w ramach Serwisu;
  • pliki cook­ies służące do zapewnienia bez­pieczeństwa, np. wyko­rzysty­wane do wykry­wa­nia nadużyć w zakre­sie uwierzytel­ni­a­nia w ramach Serwisu;
  • wyda­jnoś­ciowe” pliki cook­ies, umożli­wia­jące zbieranie infor­ma­cji o sposo­bie korzys­ta­nia ze stron inter­ne­towych Serwisu;
  • funkcjon­alne” pliki cook­ies, umożli­wia­jące „zapamię­tanie” wybranych przez Użytkown­ika ustaw­ień i per­son­al­iza­cję inter­fe­jsu Użytkown­ika, np. w zakre­sie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmi­aru czcionki, wyglądu strony inter­ne­towej itp.;
  • reklam­owe” pliki cook­ies, umożli­wia­jące dostar­czanie Użytkown­ikom treści reklam­owych bardziej dos­tosowanych do ich zainteresowań.
  • W wielu przy­pad­kach opro­gramowanie służące do przeglą­da­nia stron inter­ne­towych (przeglą­darka inter­ne­towa) domyśl­nie dopuszcza prze­chowywanie plików cook­ies w urządze­niu koń­cowym Użytkown­ika. Użytkown­icy Ser­wisu mogą dokonać w każdym cza­sie zmi­any ustaw­ień doty­czą­cych plików cook­ies. Ustaw­ienia te mogą zostać zmienione w szczegól­ności w taki sposób, aby blokować automaty­czną obsługę plików cook­ies w ustaw­ieni­ach przeglą­darki inter­ne­towej bądź infor­mować o ich każ­do­ra­zowym zamieszcze­niu w urządze­niu Użytkown­ika Ser­wisu. Szczegółowe infor­ma­cje o możli­wości i sposobach obsługi plików cook­ies dostępne są w ustaw­ieni­ach opro­gramowa­nia (przeglą­darki internetowej).
  • Oper­a­tor Ser­wisu infor­muje, że ograniczenia stosowa­nia plików cook­ies mogą wpłynąć na niek­tóre funkcjon­al­ności dostępne na stronach inter­ne­towych Serwisu.
  • Pliki cook­ies zamieszczane w urządze­niu koń­cowym Użytkown­ika Ser­wisu i wyko­rzysty­wane mogą być również przez współpracu­ją­cych z oper­a­torem Ser­wisu reklam­odaw­ców oraz partnerów.
  • Więcej infor­ma­cji na temat plików cook­ies dostęp­nych jest pod adresem wszys​tkoo​ci​asteczkach​.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglą­darki internetowej.

Nasz zespół

Największą wartością w organizacji są ludzie.

 

SŁAWOMIR CHRZANOWSKI

Dyrektor
Departamentu Szkoleń

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: +48 22 543 16 00
 
MARZENA PAĆKOWSKA

Kierownik
Szkolenia otwarte i wyjazdowe

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: +48 22 543 17 45
     
 

MAGDALENA RAFALSKA

Manager
Kursy Zawodowe
Studia podyplomowe

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: +48 22 543 16 97
 
IWONA CHARZEWSKA

Manager
Szkolenia in-company

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: +48 22 543 17 91
     
   

KRZYSZTOF WOJCIECHOWSKI

Manager
Szkolenia in-company

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: +48 22 543 17 41