Powered by Smartsupp
Skip to main content

Wdrażanie controllingu i budżetowania w przedsiębiorstwie.

Termin: 14.01.2025 - 14.01.2025
Cena: 690.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Szkolenie poświęcone jest wdrożeniu i funkcjonowaniu systemu budżetowania i controllingu w przedsiębiorstwach. W szczególności zostaną omówione zagadnienia dotyczące:
  • audytu systemu informacyjnego na potrzeby wdrożenia budżetowania i controllingu,
  • tworzenia koncepcji systemu budżetowania i controllingu dla przedsiębiorstwa,
  • wyboru i wdrożenia systemu informatycznego wspomagającego funkcjonowanie systemu controllingu w przedsiębiorstwie,
  • harmonogramu wdrożenia budżetowania i controllingu w przedsiębiorstwie.
 Szkolenie skierowane jest do:
  • zarządów, dyrektorów ekonomicznych, właścicieli przedsiębiorstw,
  • dyrektorów finansowych,
  • głównych księgowych,
  • pracowników działów finansowo-księgowych oraz controllingu,
  • pracowników, którzy będą odpowiedzialni za wdrożenie, stosowanie i rozwój systemu controllingu i budżetowania w przedsiębiorstwie, lub w których już taki system funkcjonuje.
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatu. Uczestnicy zajęć będą tworzyć koncepcję wdrożenia systemu budżetowania w przedsiębiorstwie. Uzupełnieniem warsztatu będą wykłady dotyczące poszczególnych elementów wdrożenia systemu controllingu w przedsiębiorstwie.
  1. Istota wdrażania systemu budżetowania i controllingu w przedsiębiorstwie
  2. Audyt systemu budżetowania i controllingu przedsiębiorstwa
  3. Dokumentacja organizacyjna systemu budżetowania i controllingu przedsiębiorstwa
  4. Koncepcja wdrożenia systemu budżetowania i controllingu przedsiębiorstwa
  5. Wdrożenie systemu informatycznego do budżetowania i controllingu
  6. Organizacja i zadania działu controllingu
  7. Tworzenie koncepcji systemu budżetowania - ćwiczenia
  8. Przykłady wdrożeń w przedsiębiorstwach
  9. Mity budżetowania i controllingu - podsumowanie


Dr inż. Roman Kotapski

Roman Kotapski (dr hab. inż.) - ekspert w zakresie zarządzania kosztami, Prezes Zarządu MARINA Sp. z o.o. www.brz-marina.pl, Wydawca pisma Controlling i Zarządzanie. Profesor w Katedrze Rachunku kosztów, Zarządzania podatkami i Controllingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Specjalizuje się w rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami, controllingu. Opracował i wdrożył systemy budżetowania, controllingu, zakładowe plany kont, procedury i zasady kalkulacji cen i kosztów m.in. w przedsiębiorstwach budowlano-montażowych, produkcyjnych, handlowych, radiu, wodociągowo-kanalizacyjnych, komunalnych, szpitalach.
Autor ponad 200 artykułów na temat rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej,  budżetowania i controllingu publikowanych na łamach specjalistycznych czasopism, m.in. Wodociągi - Kanalizacja, Controlling i Zarządzanie, Controlling i Rachunkowość Zarządcza, Rachunkowość, Rachunkowość Budżetowa, Biuletyn Rachunkowości i Finansów, Rachunkowość finansowa i audyt.
Jest autorem i współautorem wielu książek m.in. Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Kompendium wiedzy (Wydawnictwo MARINA 2006), Budżetowanie kosztów w przedsiębiorstwie (Wyd. ODDK 2002), Rachunkowość w zarządzaniu zdecentralizowanym przedsiębiorstwem (Wyd. PWE 2001), ABC kosztów przedsiębiorstwa telewizyjnego (Wyd. Montevideo 2005),. Zarządzanie przedsiębiorstwem budowlanym (Wyd. Poltext 2009), Budżetowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem budowlano-montażowym (Wydawnictwo MARINA 2014), Rachunek kosztów usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. Pomiar, ujmowanie, kontrola i sprawozdawczość (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2017), Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza. Kompendium wiedzy (Wydawnictwo MARINA 2020), Zarządzanie finansami w podmiotach leczniczych (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2021), Raportowanie finansowe, niefinansowe i kosztowe w polskich instytucjach kultury (Instytut Prawa Gospodarczego Sp. z o. o. 2021).
 
 


Cena:  690 zł +23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?
  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.
Harmonogram szkolenia:

09.30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10.00 → wykład część I
☕11.30 → przerwa 20-minutowa
11.50 → wykład część II
☕13.20 → przerwa 20-minutowa
13.40 → wykład część III
15.30 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
14.01.2025 - 14.01.2025 Transmisja ONLINE 4171820 690.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Wdrażanie controllingu i budżetowania w przedsiębiorstwie.

Termin: 14.01.2025 - 14.01.2025
Cena: 690.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

Szkolenie poświęcone jest wdrożeniu i funkcjonowaniu systemu budżetowania i controllingu w przedsiębiorstwach. W szczególności zostaną omówione zagadnienia dotyczące:
  • audytu systemu informacyjnego na potrzeby wdrożenia budżetowania i controllingu,
  • tworzenia koncepcji systemu budżetowania i controllingu dla przedsiębiorstwa,
  • wyboru i wdrożenia systemu informatycznego wspomagającego funkcjonowanie systemu controllingu w przedsiębiorstwie,
  • harmonogramu wdrożenia budżetowania i controllingu w przedsiębiorstwie.
 Szkolenie skierowane jest do:
  • zarządów, dyrektorów ekonomicznych, właścicieli przedsiębiorstw,
  • dyrektorów finansowych,
  • głównych księgowych,
  • pracowników działów finansowo-księgowych oraz controllingu,
  • pracowników, którzy będą odpowiedzialni za wdrożenie, stosowanie i rozwój systemu controllingu i budżetowania w przedsiębiorstwie, lub w których już taki system funkcjonuje.
Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatu. Uczestnicy zajęć będą tworzyć koncepcję wdrożenia systemu budżetowania w przedsiębiorstwie. Uzupełnieniem warsztatu będą wykłady dotyczące poszczególnych elementów wdrożenia systemu controllingu w przedsiębiorstwie.

Program

  1. Istota wdrażania systemu budżetowania i controllingu w przedsiębiorstwie
  2. Audyt systemu budżetowania i controllingu przedsiębiorstwa
  3. Dokumentacja organizacyjna systemu budżetowania i controllingu przedsiębiorstwa
  4. Koncepcja wdrożenia systemu budżetowania i controllingu przedsiębiorstwa
  5. Wdrożenie systemu informatycznego do budżetowania i controllingu
  6. Organizacja i zadania działu controllingu
  7. Tworzenie koncepcji systemu budżetowania - ćwiczenia
  8. Przykłady wdrożeń w przedsiębiorstwach
  9. Mity budżetowania i controllingu - podsumowanie


Prowadzący

Dr inż. Roman Kotapski

Roman Kotapski (dr hab. inż.) - ekspert w zakresie zarządzania kosztami, Prezes Zarządu MARINA Sp. z o.o. www.brz-marina.pl, Wydawca pisma Controlling i Zarządzanie. Profesor w Katedrze Rachunku kosztów, Zarządzania podatkami i Controllingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Specjalizuje się w rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami, controllingu. Opracował i wdrożył systemy budżetowania, controllingu, zakładowe plany kont, procedury i zasady kalkulacji cen i kosztów m.in. w przedsiębiorstwach budowlano-montażowych, produkcyjnych, handlowych, radiu, wodociągowo-kanalizacyjnych, komunalnych, szpitalach.
Autor ponad 200 artykułów na temat rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej,  budżetowania i controllingu publikowanych na łamach specjalistycznych czasopism, m.in. Wodociągi - Kanalizacja, Controlling i Zarządzanie, Controlling i Rachunkowość Zarządcza, Rachunkowość, Rachunkowość Budżetowa, Biuletyn Rachunkowości i Finansów, Rachunkowość finansowa i audyt.
Jest autorem i współautorem wielu książek m.in. Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Kompendium wiedzy (Wydawnictwo MARINA 2006), Budżetowanie kosztów w przedsiębiorstwie (Wyd. ODDK 2002), Rachunkowość w zarządzaniu zdecentralizowanym przedsiębiorstwem (Wyd. PWE 2001), ABC kosztów przedsiębiorstwa telewizyjnego (Wyd. Montevideo 2005),. Zarządzanie przedsiębiorstwem budowlanym (Wyd. Poltext 2009), Budżetowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem budowlano-montażowym (Wydawnictwo MARINA 2014), Rachunek kosztów usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. Pomiar, ujmowanie, kontrola i sprawozdawczość (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2017), Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza. Kompendium wiedzy (Wydawnictwo MARINA 2020), Zarządzanie finansami w podmiotach leczniczych (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2021), Raportowanie finansowe, niefinansowe i kosztowe w polskich instytucjach kultury (Instytut Prawa Gospodarczego Sp. z o. o. 2021).
 
 



Informacje dodatkowe

Cena:  690 zł +23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?
  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.
Harmonogram szkolenia:

09.30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10.00 → wykład część I
☕11.30 → przerwa 20-minutowa
11.50 → wykład część II
☕13.20 → przerwa 20-minutowa
13.40 → wykład część III
15.30 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.