Powered by Smartsupp
Skip to main content

EXCEL w dziale personalnym – warsztaty

Termin: 04.11.2024 - 05.11.2024
Cena: 1080.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Cel szkolenia:
•    Chcę, żebyś polubił(a) Excela i zobaczył(a), jak bardzo może Ci ułatwić i przyspieszyć pracę.
•    Chcę, żebyś poznał(a) fajne myki i funkcjonalności, które ułatwią Ci codzienną pracę z Excelem.
•    Chcę, żebyś zobaczył(a), jak dużo w Excelu może „robić się samo”, jeśli zastosujesz właściwe rozwiązania.

Korzyści dla uczestników:
•    Przyspieszysz i ułatwisz swoją codzienną pracę z plika mi Excela
•    Wyeliminujesz bardzo dużo ręcznej roboty dzięki zautomatyzowaniu obliczeń za pomocą funkcji
•    Dowiesz się, jak przygotować dane, żeby unikać błędów w obliczeniach i raportach
•    Nauczysz się, jak wykorzystać Excela do przygotowania różnego rodzaju ankiet, formularzy, kontrolek i ewidencji
•    Zdobędziesz umiejętność szybkiego przygotowania analizy, zestawień czy raportów za pomocą prostych tabel przestawnych
Nauczysz się:
-    Jak zrobić kalkulacje i obliczenia w dziale personalnym z zastosowaniem funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel (funkcje matematyczne, logiczne, tekstowe, daty, wyszukiwania):
-    Jak przygotować dane, żeby szybko robić z nich analizy, zestawienia, raporty i wyciągać potrzebne informacje
-    Co musisz wiedzieć, żeby prawidłowo robić obliczenia na datach i godzinach - obliczania związane ze stażem pracy, czasem pracy, nadgodzinami.
-    Jak wykorzystać funkcje Excela do analizy zatrudnienia?
-    Jakie funkcje pomogą Ci w obliczeniach i analizach związanych z absencjami?
-    Które funkcje warto zastosować, żeby ułatwić analizy fluktuacji?
-    Jak zbudować plik, który ułatwi obliczanie kosztów i czasów szkoleń?
-    Jak wstawić tabelę przestawną? Jak umieszczać dane w tabeli przestawnej? Obliczenia w tabeli przestawnej. Sumy w tabeli przestawnej. Sortowanie i filtrowanie w tabeli przestawnej
-    Jak szybko z jednej tabeli przestawnej zrobić raporty dla poszczególnych działów na oddzielnych arkuszach?
-    Fragmentator – fajny myk ułatwiający filtrowanie danych w tabeli przestawnej
-    Formatowanie warunkowe czyli jak wyróżnić dane np. zbliżające się terminy badań lekarskich, wynagrodzenia mniejsze niż lub zawierające określone słowo
-    Filtrowanie i sortowanie danych – co koniecznie musisz wiedzieć zanim zaczniesz, żeby nie zepsuć danych i uniknąć denerwujących problemów
-    Sprawdzenie poprawności danych – przygotujemy plik, ale tak, żeby nie można było wpisać danych według tego, co komu do głowy przyjdzie, a jedynie tak, jak Ty tego potrzebujesz
 
Profil uczestnika:

•    Osoby pracujące w działach personalnych, które wykorzystują arkusz kalkulacyjny do codziennej pracy.
•    Od uczestników warsztatów oczekujemy, sprawnego posługiwania się podstawowymi formułami (suma, różnica, iloraz iloczyn) oraz praktycznej znajomości formatowania (format cyfr, kolory czcionek, obramowania, kolory).

 
ZATRUDNIENIE:
Używając polecenia tekst jako kolumny podzielimy imiona i nazwiska na dwie kolumny, a następnie złączymy je znowu do jednej kolumny, ale jako nazwisko i imię.
Z daty zatrudnienia wyliczymy dzień, miesiąc, kwartał i tydzień zatrudnienia wykorzystując funkcje daty.
Obliczymy staż pracy pracownika w naszej firmie w latach, miesiącach i dniach i przydzielimy pracownika do grupy stażowej.  
Obliczymy wiek pracownia i przydzielimy go do grupy wiekowej.
Wykorzystując tabele przestawne zrobimy zestawienia zatrudnienia: ile osób, etatów jest w każdym dziale, na każdym stanowisku, pokażemy to procentowo.
Wyliczymy zatrudnienie w podziale na części etatów.
Pokażemy, ilu pracowników jest z poszczególnymi poziomami wykształcenia.
Zrobimy zestawienia zatrudnionych pracowników w grupach stażowych i wiekowych.

CZAS PRACY, NADGODZINY – JAK TO LICZYĆ W EXCELU?
Jak obliczyć normy czasu pracy do wypracowania w danym miesiącu / roku uwzględniając święta oraz święta przypadające w soboty?
Jak na podstawie daty i godziny wyliczyć przepracowany czas pracy, żeby nie było błędów?
Jak wyliczyć różnicę między normą, a przepracowanym czasem i co zrobić z ujemnymi godzinami?
Jak podzielić dane na normę, brak i nadgodziny?
Jak sumować dane związane z czasem, żeby można ich było używać do prawidłowego obliczania wynagrodzenia dla pracownika?
Wyliczymy dzienne nadgodziny pracowników i zestawimy je w zestawienia miesięczne, a następnie rozdzielimy dane dla każdego działu na oddzielny arkusz

WYNAGRODZENIA:
Uwzględniając obecne wynagrodzenie pracownika i jego etat policzymy, komu i do jakiej kwoty trzeba podnieść wynagrodzenie w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia oraz o jaką kwotę wzrośnie płaca.
Wykorzystując wybrane dane z listy płac zrobimy zestawienia kosztów wynagrodzeń w poszczególnych miesiącach: koszty za miesiąc, narastająco, % kosztów całkowitych oraz jak zmieniają się koszty miesiąc do miesiąca – rosną czy maleją.
Na podstawie listy płac zrobimy zestawienie zatrudnienia w grupach wiekowych i zarobkowych.
Porównamy średnie koszty płac kobiet i mężczyzn zatrudnionych na tych samych stanowiska.

SZKOLENIA:
Na podstawie listy zrealizowanych szkoleń w ciągu kilku lat obliczymy dzień, miesiąc, rok szkolenia oraz ilość godzin szkolenia.
Zrobimy zbiorcze zestawienie kosztów szkoleń, ilości dni szkolenia, ilości godzin szkolenia, ilości miejsc szkoleniowych w podziale na działy.
Pokażemy koszty szkoleń w każdym dziale i w każdym roku z podziałem na poszczególnych pracowników. Sprawdzimy, kto w jakim szkoleniu brał udział, albo w jakim szkoleniu kto brał udział

Danuta Woźnica

Specjalista w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw i wieloletni praktyk biznesu. Z zamiłowania trener w zakresie dynamicznej analizy danych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego Excel. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania między innymi Excela zdobyła pracując przez trzynaście lat na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w polskich firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT. To powoduje, że wszystko czego uczy umie powiązać z praktyką. Przekazuje wiedzę i rozwiązania, które można wykorzystać w codziennej pracy na każdym niemalże stanowisku.


TRANSMISJA ONLINE*: w trosce o szeroką dostępność naszych usług  oraz Państwa wygodę, uruchomiliśmy również powyższe zajęcia w formule online. Oznacza to, że bez konieczności wychodzenia z domu, możecie Państwo uczestniczyć w powyższym szkoleniu.

Transmisję można odbierać z każdego urządzenia mobilnego, co oznacza, że uczestnikiem naszego kursu można być niemal z każdego miejsca na ziemi, wystarczy posiadać chociażby telefon z dostępem do Internetu.

Mamy nadzieję, że formuła ta pozwoli ograniczyć czas oraz koszty transportu uczestnikom mieszkającym w dalszej odległości od miejsc realizacji zajęć stacjonarnych.
Jak to działa?

  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań

Cena: 1080 zł + VAT/ osoba
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe oraz certyfikat BDO Academy przesłany w wersji elektronicznej

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.


Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
04.11.2024 - 05.11.2024 Transmisja ONLINE 4674823 1080.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

EXCEL w dziale personalnym – warsztaty

Termin: 04.11.2024 - 05.11.2024
Cena: 1080.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

Cel szkolenia:
•    Chcę, żebyś polubił(a) Excela i zobaczył(a), jak bardzo może Ci ułatwić i przyspieszyć pracę.
•    Chcę, żebyś poznał(a) fajne myki i funkcjonalności, które ułatwią Ci codzienną pracę z Excelem.
•    Chcę, żebyś zobaczył(a), jak dużo w Excelu może „robić się samo”, jeśli zastosujesz właściwe rozwiązania.

Korzyści dla uczestników:
•    Przyspieszysz i ułatwisz swoją codzienną pracę z plika mi Excela
•    Wyeliminujesz bardzo dużo ręcznej roboty dzięki zautomatyzowaniu obliczeń za pomocą funkcji
•    Dowiesz się, jak przygotować dane, żeby unikać błędów w obliczeniach i raportach
•    Nauczysz się, jak wykorzystać Excela do przygotowania różnego rodzaju ankiet, formularzy, kontrolek i ewidencji
•    Zdobędziesz umiejętność szybkiego przygotowania analizy, zestawień czy raportów za pomocą prostych tabel przestawnych
Nauczysz się:
-    Jak zrobić kalkulacje i obliczenia w dziale personalnym z zastosowaniem funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel (funkcje matematyczne, logiczne, tekstowe, daty, wyszukiwania):
-    Jak przygotować dane, żeby szybko robić z nich analizy, zestawienia, raporty i wyciągać potrzebne informacje
-    Co musisz wiedzieć, żeby prawidłowo robić obliczenia na datach i godzinach - obliczania związane ze stażem pracy, czasem pracy, nadgodzinami.
-    Jak wykorzystać funkcje Excela do analizy zatrudnienia?
-    Jakie funkcje pomogą Ci w obliczeniach i analizach związanych z absencjami?
-    Które funkcje warto zastosować, żeby ułatwić analizy fluktuacji?
-    Jak zbudować plik, który ułatwi obliczanie kosztów i czasów szkoleń?
-    Jak wstawić tabelę przestawną? Jak umieszczać dane w tabeli przestawnej? Obliczenia w tabeli przestawnej. Sumy w tabeli przestawnej. Sortowanie i filtrowanie w tabeli przestawnej
-    Jak szybko z jednej tabeli przestawnej zrobić raporty dla poszczególnych działów na oddzielnych arkuszach?
-    Fragmentator – fajny myk ułatwiający filtrowanie danych w tabeli przestawnej
-    Formatowanie warunkowe czyli jak wyróżnić dane np. zbliżające się terminy badań lekarskich, wynagrodzenia mniejsze niż lub zawierające określone słowo
-    Filtrowanie i sortowanie danych – co koniecznie musisz wiedzieć zanim zaczniesz, żeby nie zepsuć danych i uniknąć denerwujących problemów
-    Sprawdzenie poprawności danych – przygotujemy plik, ale tak, żeby nie można było wpisać danych według tego, co komu do głowy przyjdzie, a jedynie tak, jak Ty tego potrzebujesz
 
Profil uczestnika:

•    Osoby pracujące w działach personalnych, które wykorzystują arkusz kalkulacyjny do codziennej pracy.
•    Od uczestników warsztatów oczekujemy, sprawnego posługiwania się podstawowymi formułami (suma, różnica, iloraz iloczyn) oraz praktycznej znajomości formatowania (format cyfr, kolory czcionek, obramowania, kolory).

 

Program

ZATRUDNIENIE:
Używając polecenia tekst jako kolumny podzielimy imiona i nazwiska na dwie kolumny, a następnie złączymy je znowu do jednej kolumny, ale jako nazwisko i imię.
Z daty zatrudnienia wyliczymy dzień, miesiąc, kwartał i tydzień zatrudnienia wykorzystując funkcje daty.
Obliczymy staż pracy pracownika w naszej firmie w latach, miesiącach i dniach i przydzielimy pracownika do grupy stażowej.  
Obliczymy wiek pracownia i przydzielimy go do grupy wiekowej.
Wykorzystując tabele przestawne zrobimy zestawienia zatrudnienia: ile osób, etatów jest w każdym dziale, na każdym stanowisku, pokażemy to procentowo.
Wyliczymy zatrudnienie w podziale na części etatów.
Pokażemy, ilu pracowników jest z poszczególnymi poziomami wykształcenia.
Zrobimy zestawienia zatrudnionych pracowników w grupach stażowych i wiekowych.

CZAS PRACY, NADGODZINY – JAK TO LICZYĆ W EXCELU?
Jak obliczyć normy czasu pracy do wypracowania w danym miesiącu / roku uwzględniając święta oraz święta przypadające w soboty?
Jak na podstawie daty i godziny wyliczyć przepracowany czas pracy, żeby nie było błędów?
Jak wyliczyć różnicę między normą, a przepracowanym czasem i co zrobić z ujemnymi godzinami?
Jak podzielić dane na normę, brak i nadgodziny?
Jak sumować dane związane z czasem, żeby można ich było używać do prawidłowego obliczania wynagrodzenia dla pracownika?
Wyliczymy dzienne nadgodziny pracowników i zestawimy je w zestawienia miesięczne, a następnie rozdzielimy dane dla każdego działu na oddzielny arkusz

WYNAGRODZENIA:
Uwzględniając obecne wynagrodzenie pracownika i jego etat policzymy, komu i do jakiej kwoty trzeba podnieść wynagrodzenie w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia oraz o jaką kwotę wzrośnie płaca.
Wykorzystując wybrane dane z listy płac zrobimy zestawienia kosztów wynagrodzeń w poszczególnych miesiącach: koszty za miesiąc, narastająco, % kosztów całkowitych oraz jak zmieniają się koszty miesiąc do miesiąca – rosną czy maleją.
Na podstawie listy płac zrobimy zestawienie zatrudnienia w grupach wiekowych i zarobkowych.
Porównamy średnie koszty płac kobiet i mężczyzn zatrudnionych na tych samych stanowiska.

SZKOLENIA:
Na podstawie listy zrealizowanych szkoleń w ciągu kilku lat obliczymy dzień, miesiąc, rok szkolenia oraz ilość godzin szkolenia.
Zrobimy zbiorcze zestawienie kosztów szkoleń, ilości dni szkolenia, ilości godzin szkolenia, ilości miejsc szkoleniowych w podziale na działy.
Pokażemy koszty szkoleń w każdym dziale i w każdym roku z podziałem na poszczególnych pracowników. Sprawdzimy, kto w jakim szkoleniu brał udział, albo w jakim szkoleniu kto brał udział

Prowadzący

Danuta Woźnica

Specjalista w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw i wieloletni praktyk biznesu. Z zamiłowania trener w zakresie dynamicznej analizy danych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego Excel. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania między innymi Excela zdobyła pracując przez trzynaście lat na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w polskich firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT. To powoduje, że wszystko czego uczy umie powiązać z praktyką. Przekazuje wiedzę i rozwiązania, które można wykorzystać w codziennej pracy na każdym niemalże stanowisku.



Informacje dodatkowe

TRANSMISJA ONLINE*: w trosce o szeroką dostępność naszych usług  oraz Państwa wygodę, uruchomiliśmy również powyższe zajęcia w formule online. Oznacza to, że bez konieczności wychodzenia z domu, możecie Państwo uczestniczyć w powyższym szkoleniu.

Transmisję można odbierać z każdego urządzenia mobilnego, co oznacza, że uczestnikiem naszego kursu można być niemal z każdego miejsca na ziemi, wystarczy posiadać chociażby telefon z dostępem do Internetu.

Mamy nadzieję, że formuła ta pozwoli ograniczyć czas oraz koszty transportu uczestnikom mieszkającym w dalszej odległości od miejsc realizacji zajęć stacjonarnych.
Jak to działa?

  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań

Cena: 1080 zł + VAT/ osoba
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe oraz certyfikat BDO Academy przesłany w wersji elektronicznej

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.