Powered by Smartsupp
Skip to main content

Planowanie i budżetowanie z zastosowaniem Power Query i elementami tabel przestawnych dla HR

Termin: 13.03.2025 - 14.03.2025
Cena: 1050.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia


UWAGA: do tego szkolenia konieczne jest posiadanie Excela w wersji 2016 lub wyższej albo 2010 lub 2013 z dodatkiem Power Query, który można pobrać bezpłatnie ze strony Microsoft!!!

Dla kogo:
Warsztaty są skierowane do osób zajmujących się planowaniem i budżetowaniem w obszarze HR, ale pokazane tu narzędzia, rozwiązania i metody pracy z łatwością można zastosować w dowolnym obszarze firmy, w którym istotne są procesy planowania i budżetowania

Korzyści:
•    Zobaczysz, jak przygotować formatki do planowania i budżetowania, żeby łatwo było z nich pozyskiwać dane zbiorcze i budować budżety i plany globalne oraz automatycznie aktualizować dane po zmianach
•    Zobaczysz, jak od planów jednostkowych szybko i bez błędów dojść do planów zbiorczych dla całej firmy
•    Zobaczysz, na co zwrócić uwagę i jak przygotować dane, żeby ułatwić sobie pracę przy budżetowaniu i porównywaniu planu z realizacją
•    Zobaczysz jak  i do czego wykorzystać Power Query, żeby skrócić i uprościć proces budżetowania i sprawdzania realizacji budżetów
•    Dostaniesz gotowe narzędzia ułatwiające budżetowanie i planowanie, które w łatwy sposób przystosujesz do swoich potrzeb
 
1.    Jak przygotować budżet płac?
•    Formatka do planowania płac dla poszczególnych działów – jak ją przygotować, żeby łatwo można było plany płac poszczególnych działów zaczytać na jedną wspólną bazę danych, która będzie podstawą do budżetów kosztów płac
•    Plany płac poszczególnych działów zaczytujemy na wspólną bazę danych i przekształcamy tak, żeby można było zrobić jak najwięcej obliczeń, analiz i raportów budżetowych
•    Budżet kosztów płac dla całej firmy – zastawiamy wcześniej przygotowane dane w jednej tabeli budżetowej z podziałem na działy, okresy, składniki wynagrodzeń
•    Wstępne analizy globalne kosztów płac dla całej organizacji
2.    Jak przygotować budżet szkoleń i kosztów szkoleń?
•    Formatka do planowania szkoleń dla poszczególnych działów – jak ją zbudować i co może ułatwić zaczytywanie danych na wspólny plan szkoleń
•    Plany poszczególnych działów – jak zaczytać na wspólną bazę danych i przekształcić tak, żeby można było zrobić jak najwięcej obliczeń, analiz i raportów budżetowych
•    Plan szkoleń dla całej firmy – plany i harmonogramy szkoleń oraz budżety kosztów szkoleń
•    Wstępne analizy globalne kosztów szkoleń pracy dla całej organizacji
•    Zestawienie planów z wykorzystaniem budżetów szkoleniowych (Plan / Realizacja)
3.    Jak przygotować plan urlopów?
•    Formatka do planowania urlopów
•    Plany poszczególnych działów, które zaczytamy na jeden wspólny plan urlopowy dla całej firmy
•    Plan urlopowy dla całej firmy
•    Wstępne analizy globalne wykorzystania urlopów i dostępnego czasu pracy dla całej organizacji
4.    Jak przygotować budżet kosztów pracy?
•    Jak z poszczególnych, zupełnie różnych plików kosztowych (budżetowych) stworzyć budżet kosztów pracy, który się aktualizuje? Połączymy dla przykładu koszty wynagrodzeń, koszty szkoleń oraz koszty benefitów.

Nauczysz się z Power Query:
•    jak bardzo szybko przekształcać dane i poprawiać błędy w bazach,
•    jak czyścić dane z niepotrzebnych informacji,
•    jak usuwać np. puste wiersze i kolumny
•    jak łączyć dane z wielu plików o takiej samej strukturze (takie same kolumny w każdym pliku)
•    jak łączyć tylko wybrane dane z wielu plików, gdzie każdy plik wygląda zupełnie inaczej, ale potrzebujemy wybranych danych w jednej bazie danych
•    jak łączyć dane z jednego pliku Excel’a, ale z wielu arkuszy
•    jak z danych, które na pierwszy rzut oka wyglądają, jak śmietnik uzyskać to, czego potrzebujesz
•    jak przygotować dane, żeby aktualizowały się przy każdej zmianie w bazie danych

 

Danuta Woźnica

Specjalista w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw i wieloletni praktyk biznesu. Z zamiłowania trener w zakresie dynamicznej analizy danych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego Excel. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania między innymi Excela zdobyła pracując przez trzynaście lat na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w polskich firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT. To powoduje, że wszystko czego uczy umie powiązać z praktyką. Przekazuje wiedzę i rozwiązania, które można wykorzystać w codziennej pracy na każdym niemalże stanowisku.


Cena:  1.050 zł + 23% VAT*
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


Cena obejmuje:
•    uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
•    materiały szkoleniowe oraz certyfikat  ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
•    dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
•    możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
•    wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

 Jak to działa?
•    Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
•    Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
•    Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
•    Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.



 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
13.03.2025 - 14.03.2025 Transmisja ONLINE 4855925 1050.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Planowanie i budżetowanie z zastosowaniem Power Query i elementami tabel przestawnych dla HR

Termin: 13.03.2025 - 14.03.2025
Cena: 1050.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia


UWAGA: do tego szkolenia konieczne jest posiadanie Excela w wersji 2016 lub wyższej albo 2010 lub 2013 z dodatkiem Power Query, który można pobrać bezpłatnie ze strony Microsoft!!!

Dla kogo:
Warsztaty są skierowane do osób zajmujących się planowaniem i budżetowaniem w obszarze HR, ale pokazane tu narzędzia, rozwiązania i metody pracy z łatwością można zastosować w dowolnym obszarze firmy, w którym istotne są procesy planowania i budżetowania

Korzyści:
•    Zobaczysz, jak przygotować formatki do planowania i budżetowania, żeby łatwo było z nich pozyskiwać dane zbiorcze i budować budżety i plany globalne oraz automatycznie aktualizować dane po zmianach
•    Zobaczysz, jak od planów jednostkowych szybko i bez błędów dojść do planów zbiorczych dla całej firmy
•    Zobaczysz, na co zwrócić uwagę i jak przygotować dane, żeby ułatwić sobie pracę przy budżetowaniu i porównywaniu planu z realizacją
•    Zobaczysz jak  i do czego wykorzystać Power Query, żeby skrócić i uprościć proces budżetowania i sprawdzania realizacji budżetów
•    Dostaniesz gotowe narzędzia ułatwiające budżetowanie i planowanie, które w łatwy sposób przystosujesz do swoich potrzeb
 

Program

1.    Jak przygotować budżet płac?
•    Formatka do planowania płac dla poszczególnych działów – jak ją przygotować, żeby łatwo można było plany płac poszczególnych działów zaczytać na jedną wspólną bazę danych, która będzie podstawą do budżetów kosztów płac
•    Plany płac poszczególnych działów zaczytujemy na wspólną bazę danych i przekształcamy tak, żeby można było zrobić jak najwięcej obliczeń, analiz i raportów budżetowych
•    Budżet kosztów płac dla całej firmy – zastawiamy wcześniej przygotowane dane w jednej tabeli budżetowej z podziałem na działy, okresy, składniki wynagrodzeń
•    Wstępne analizy globalne kosztów płac dla całej organizacji
2.    Jak przygotować budżet szkoleń i kosztów szkoleń?
•    Formatka do planowania szkoleń dla poszczególnych działów – jak ją zbudować i co może ułatwić zaczytywanie danych na wspólny plan szkoleń
•    Plany poszczególnych działów – jak zaczytać na wspólną bazę danych i przekształcić tak, żeby można było zrobić jak najwięcej obliczeń, analiz i raportów budżetowych
•    Plan szkoleń dla całej firmy – plany i harmonogramy szkoleń oraz budżety kosztów szkoleń
•    Wstępne analizy globalne kosztów szkoleń pracy dla całej organizacji
•    Zestawienie planów z wykorzystaniem budżetów szkoleniowych (Plan / Realizacja)
3.    Jak przygotować plan urlopów?
•    Formatka do planowania urlopów
•    Plany poszczególnych działów, które zaczytamy na jeden wspólny plan urlopowy dla całej firmy
•    Plan urlopowy dla całej firmy
•    Wstępne analizy globalne wykorzystania urlopów i dostępnego czasu pracy dla całej organizacji
4.    Jak przygotować budżet kosztów pracy?
•    Jak z poszczególnych, zupełnie różnych plików kosztowych (budżetowych) stworzyć budżet kosztów pracy, który się aktualizuje? Połączymy dla przykładu koszty wynagrodzeń, koszty szkoleń oraz koszty benefitów.

Nauczysz się z Power Query:
•    jak bardzo szybko przekształcać dane i poprawiać błędy w bazach,
•    jak czyścić dane z niepotrzebnych informacji,
•    jak usuwać np. puste wiersze i kolumny
•    jak łączyć dane z wielu plików o takiej samej strukturze (takie same kolumny w każdym pliku)
•    jak łączyć tylko wybrane dane z wielu plików, gdzie każdy plik wygląda zupełnie inaczej, ale potrzebujemy wybranych danych w jednej bazie danych
•    jak łączyć dane z jednego pliku Excel’a, ale z wielu arkuszy
•    jak z danych, które na pierwszy rzut oka wyglądają, jak śmietnik uzyskać to, czego potrzebujesz
•    jak przygotować dane, żeby aktualizowały się przy każdej zmianie w bazie danych

 

Prowadzący

Danuta Woźnica

Specjalista w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw i wieloletni praktyk biznesu. Z zamiłowania trener w zakresie dynamicznej analizy danych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego Excel. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania między innymi Excela zdobyła pracując przez trzynaście lat na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w polskich firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT. To powoduje, że wszystko czego uczy umie powiązać z praktyką. Przekazuje wiedzę i rozwiązania, które można wykorzystać w codziennej pracy na każdym niemalże stanowisku.



Informacje dodatkowe

Cena:  1.050 zł + 23% VAT*
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


Cena obejmuje:
•    uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
•    materiały szkoleniowe oraz certyfikat  ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
•    dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
•    możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
•    wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

 Jak to działa?
•    Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
•    Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
•    Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
•    Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.