Powered by Smartsupp
Skip to main content

JAK STWORZYĆ KULTURĘ WELLBEINGU W ORGANIZACJI?

Termin: 17.12.2024 - 18.12.2024
Cena: 1450.00 +VAT
Miejsce: Warszawa
Hotel Novotel Warszawa Centrum ****
ul. Marszałkowska 94/98

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Warsztat przedstawia kluczowe zagadnienia związane z tworzeniem kultury wellbeing, budowaniem efektywnych programów wspierających zdrowie i kondycję psychofizyczną pracowników. Stanowi inspirację dla tych, którzy mają potrzebę tworzenia środowiska pracy sprzyjającego dbałości o dobrostan pracowników. Przeznaczony jest dla osób zarządzających firmami, pracowników HR oraz dla tych, którzy chcą stworzyć i zaimplementować w swojej firmie procesy i projekty związane z budowaniem nowych prozdrowotnych nawyków pracowników sprzyjających wzrostowi efektywności w pracy.

Opis szkolenia i cel
Badania pokazują, że 85% pracowników uważa, że to pracodawca jest odpowiedzialny za ich zdrowie i dobre samopoczucie, a 30% deklaruje, że odejdzie z firmy jeśli nie wprowadzi żadnych działań well-being. Według danych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w 2022 r. absencja chorobowa z tytułu zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania wyniosła ogółem 23,8 mln dni, co stanowi 10 proc. łącznej liczby dni absencji z powodu wszystkich schorzeń. Inne dane pokazują, że W Polsce problemy ze stresem w 2022 roku zgłaszało 38% pracowników – to wzrost o 6% w stosunku do roku 2021.  To tylko kilka danych świadczących za tym, że organizacje powinny przemyśleć wdrożenie efektywnych programów sprzyjających budowaniu prozdrowotnych nawyków pracowników.
Celem tego szkolenia jest uświadomienie osobom zarządzających, jak ważna jest kondycja psychofizyczna ich pracowników, jaki ma wpływ na efektywność osobistą i biznesową. Celem jest także zainspirowanie uczestników do stworzenia programu szytego na miarę w swojej organizacji.

Celem szkolenia jest:
- zrozumienie koncepcji wellbeing na poziomie organizacyjnym i osobistym
- dostarczenie uczestnikom wiedzy budowania koncepcji i procesów wellbeingowych w organizacji
- poznanie dobrych praktyk związanych z wdrażaniem wellbeing w organizacjach
- zwiększenie świadomości w zakresie wellbeingu osobistego

Korzyści dla uczestników
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy:

•     otrzymają wiedzę na temat założeń oraz modeli welbeing w organizacjach
•    zdobędą wiedzę i umiejętności służące tworzeniu dopasowanych do ich organizacji procesów wellbeingowych
•    otrzymają inspiracje, podpowiedzi i sprawdzone rozwiązania do budowania programów wellbeing
•    podniosą poziom zrozumienia w zakresie funkcjonowania człowieka w pracy w obecnych warunkach
•    poznają błędy i pułapki mogące się pojawić w trakcie wdrażania strategii i programów wellbeingowych.
•    stworzą dla siebie osobisty plan wzmacniania kondycji psychofizycznej

 
1.    Wstęp do szkolenia
2.    Koncepcja wellbeing

a.    Wellbeing jako odpowiedź na świat do BANI – raporty i analizy
b.    6 wymiarów wellbeingu organizacyjnego
c.    Kultura organizacyjna – czy wellbeing mi pasuje?
d.    Powody, dla których warto wdrażać kulturę wellbeing w firmie
3.    Komponenty wellbeingu organizacyjnego
a.    Aspekt fizyczny  
b.    Komponent psychologiczny – odporność wg modelu 4C
c.    Relacje i ich znaczenie w organizacji
4.    Tworzenie strategii weelbeing w firmie
a.    audyt i badanie potrzeb organizacji i pracowników
b.    cel projektu
c.    budowanie zespołu projektowego
d.    projekt – od pomysłu po wdrożenie
e.    narzędzia i aplikacje
f.    komunikacja projektu i promocja w organizacji
g.    monitoring procesu i rezultatów
5.    Dobre praktyki – jak to robią inni?
6.    Wellbeing osobisty

a.    Autodiagnoza – gdzie jestem? – model PERM
b.    Mój plan wellbeingowy

 

Małgorzata Kamińska
Od 20 lat trener. Obecnie także coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni (Katedra Zarządzania). Ekspert w dziedzinie warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej. Autorka wielu programów rozwojowych. Praktyk w obszarze zarządzania i wprowadzania zmian w biznesie.
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończyła także studia podyplomowe „Ocena i rozwój pracowników” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie oraz studia podyplomowe “Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi” na WSB w Gdańsku.
Główną specjalizacją jest szeroko pojęte zarządzanie zasobami ludzkimi. Na poziomie organizacji przygotowuje i prowadzi szkolenia z rekrutacji i selekcji, adaptację pracowników, motywacji i rozwoju, oceniania pracy, tworzenia ścieżek karier. Prowadzi zajęcia z menedżerami z zakresu budowania i zarządzania zespołami pracowniczymi, a także warsztaty rozwoju kompetencji osobistych, takich jak komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność, efektywność osobista I wystąpienia publiczne. Przygotowuje i szkoli pracowników obsługi klienta i sprzedaży tworząc programy rozwojowe oparte nie tylko o doświadczenia własne w roli sprzedawcy, ale także w oparciu o wiedzę psychologiczną i trendy rynkowe. Od 2006 roku świadczy usługi doradcze w zakresie strategicznego HR. Wspiera organizacje w tworzeniu i implementacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi szkolenia i warsztaty w tym zakresie. Od 2018 roku trener w metodologii on-line i twórca kursów i szkoleń na odległość.
 

Cena: 

1450 zł + 23% VAT - za osobę

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://all.accor.com/hotel/3383/index.pl.shtml



Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.





 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
17.12.2024 - 18.12.2024 Warszawa 4763224 1450.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

JAK STWORZYĆ KULTURĘ WELLBEINGU W ORGANIZACJI?

Termin: 17.12.2024 - 18.12.2024
Cena: 1450.00 +VAT
Miejsce: Warszawa

Cel szkolenia

Warsztat przedstawia kluczowe zagadnienia związane z tworzeniem kultury wellbeing, budowaniem efektywnych programów wspierających zdrowie i kondycję psychofizyczną pracowników. Stanowi inspirację dla tych, którzy mają potrzebę tworzenia środowiska pracy sprzyjającego dbałości o dobrostan pracowników. Przeznaczony jest dla osób zarządzających firmami, pracowników HR oraz dla tych, którzy chcą stworzyć i zaimplementować w swojej firmie procesy i projekty związane z budowaniem nowych prozdrowotnych nawyków pracowników sprzyjających wzrostowi efektywności w pracy.

Opis szkolenia i cel
Badania pokazują, że 85% pracowników uważa, że to pracodawca jest odpowiedzialny za ich zdrowie i dobre samopoczucie, a 30% deklaruje, że odejdzie z firmy jeśli nie wprowadzi żadnych działań well-being. Według danych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w 2022 r. absencja chorobowa z tytułu zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania wyniosła ogółem 23,8 mln dni, co stanowi 10 proc. łącznej liczby dni absencji z powodu wszystkich schorzeń. Inne dane pokazują, że W Polsce problemy ze stresem w 2022 roku zgłaszało 38% pracowników – to wzrost o 6% w stosunku do roku 2021.  To tylko kilka danych świadczących za tym, że organizacje powinny przemyśleć wdrożenie efektywnych programów sprzyjających budowaniu prozdrowotnych nawyków pracowników.
Celem tego szkolenia jest uświadomienie osobom zarządzających, jak ważna jest kondycja psychofizyczna ich pracowników, jaki ma wpływ na efektywność osobistą i biznesową. Celem jest także zainspirowanie uczestników do stworzenia programu szytego na miarę w swojej organizacji.

Celem szkolenia jest:
- zrozumienie koncepcji wellbeing na poziomie organizacyjnym i osobistym
- dostarczenie uczestnikom wiedzy budowania koncepcji i procesów wellbeingowych w organizacji
- poznanie dobrych praktyk związanych z wdrażaniem wellbeing w organizacjach
- zwiększenie świadomości w zakresie wellbeingu osobistego

Korzyści dla uczestników
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy:

•     otrzymają wiedzę na temat założeń oraz modeli welbeing w organizacjach
•    zdobędą wiedzę i umiejętności służące tworzeniu dopasowanych do ich organizacji procesów wellbeingowych
•    otrzymają inspiracje, podpowiedzi i sprawdzone rozwiązania do budowania programów wellbeing
•    podniosą poziom zrozumienia w zakresie funkcjonowania człowieka w pracy w obecnych warunkach
•    poznają błędy i pułapki mogące się pojawić w trakcie wdrażania strategii i programów wellbeingowych.
•    stworzą dla siebie osobisty plan wzmacniania kondycji psychofizycznej

 

Program

1.    Wstęp do szkolenia
2.    Koncepcja wellbeing

a.    Wellbeing jako odpowiedź na świat do BANI – raporty i analizy
b.    6 wymiarów wellbeingu organizacyjnego
c.    Kultura organizacyjna – czy wellbeing mi pasuje?
d.    Powody, dla których warto wdrażać kulturę wellbeing w firmie
3.    Komponenty wellbeingu organizacyjnego
a.    Aspekt fizyczny  
b.    Komponent psychologiczny – odporność wg modelu 4C
c.    Relacje i ich znaczenie w organizacji
4.    Tworzenie strategii weelbeing w firmie
a.    audyt i badanie potrzeb organizacji i pracowników
b.    cel projektu
c.    budowanie zespołu projektowego
d.    projekt – od pomysłu po wdrożenie
e.    narzędzia i aplikacje
f.    komunikacja projektu i promocja w organizacji
g.    monitoring procesu i rezultatów
5.    Dobre praktyki – jak to robią inni?
6.    Wellbeing osobisty

a.    Autodiagnoza – gdzie jestem? – model PERM
b.    Mój plan wellbeingowy

 

Prowadzący

Małgorzata Kamińska
Od 20 lat trener. Obecnie także coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni (Katedra Zarządzania). Ekspert w dziedzinie warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej. Autorka wielu programów rozwojowych. Praktyk w obszarze zarządzania i wprowadzania zmian w biznesie.
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończyła także studia podyplomowe „Ocena i rozwój pracowników” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie oraz studia podyplomowe “Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi” na WSB w Gdańsku.
Główną specjalizacją jest szeroko pojęte zarządzanie zasobami ludzkimi. Na poziomie organizacji przygotowuje i prowadzi szkolenia z rekrutacji i selekcji, adaptację pracowników, motywacji i rozwoju, oceniania pracy, tworzenia ścieżek karier. Prowadzi zajęcia z menedżerami z zakresu budowania i zarządzania zespołami pracowniczymi, a także warsztaty rozwoju kompetencji osobistych, takich jak komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność, efektywność osobista I wystąpienia publiczne. Przygotowuje i szkoli pracowników obsługi klienta i sprzedaży tworząc programy rozwojowe oparte nie tylko o doświadczenia własne w roli sprzedawcy, ale także w oparciu o wiedzę psychologiczną i trendy rynkowe. Od 2006 roku świadczy usługi doradcze w zakresie strategicznego HR. Wspiera organizacje w tworzeniu i implementacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi szkolenia i warsztaty w tym zakresie. Od 2018 roku trener w metodologii on-line i twórca kursów i szkoleń na odległość.
 

Informacje dodatkowe


Cena: 

1450 zł + 23% VAT - za osobę

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://all.accor.com/hotel/3383/index.pl.shtml



Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.