LIDER PRZYSZŁOŚCI – strateg, sprzedawca, trener
Termin: 27.02.2025 - 27.02.2025
Cena: 540.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Cel szkolenia
Nowoczesna firma potrzebuje menedżerów pracujących w nowym stylu, aby odpowiadać na wyzwania w konfrontacji z zachodzącymi zmianami w świecie biznesu. Oczekuje się od nich właściwego wytyczania kierunku oraz przekazywania innym możliwości i chęci działania. Mają być oni bardziej liderami swoich zespołów niż osobami zarządzającymi. Być przewidującym strategiem, dobrym sprzedawcą swoich przekonań i trenerem swojego zespołu - taka jest główna rola lidera, który chce ciągle iść naprzód. Szkolenie pozwala uczestnikom na określenie drogi, którą mają wybrać, aby zbudować zmotywowany i produktywny zespół.
SKIEROWANE DO:
- Menedżerów i kierowników, posiadających już pewne doświadczenie, których sukces zależy od umiejętnego zarządzania zespołem i którzy chcą zrealizować projekty z lepszym efektem
CEL:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Potrafili określić swój styl przywództwa
- Poznają kompetencje lidera przyszłości
- Posiadali właściwe podejście do zarządzania w różnych sytuacjach
- Mogli zanalizować dynamikę swojego zespołu
- Rozwijali, motywowali i prowadzili skutecznie swoje zespoły
JAK PRZEBIEGA SZKOLENIE:
Metodologia szkolenia obejmuje interaktywny wykład i dyskusję, studium przypadku, ćwiczenia grupowe i wymianę doświadczeń uczestników. Na podstawie analizy sytuacji z życia zawodowego uczestnicy wypracują własny styl kierowania, możliwy do wykorzystania w codziennej pracy z zespołem współpracowników.
Program
1. Style kierowania• Dlaczego ludzie podążają za liderami?
• Co zmieniło się w przywództwie?
• Nowe czasy vs nowe kompetencje lidera przyszłości
• Czynniki wpływające na wybór stylu kierowania
• Analiza własnego stylu przywództwa
• Kierowanie zespołem w praktyce
2. Motywowanie zespołu w trudnych czasach• Co naprawdę motywuje ludzi?
• Łańcuch kierowania motywacyjnego
• Co leader może robić źle? Katalog najczęstszych błędów.
• Komunikacja menedżerska jako element budowania motywacji zespołu.
• W których momentach zarządzania zespołem trzeba zachować szczególną ostrożność?
3. Porozmawiajmy o trudnych sprawach. Budowanie autorytetu lidera• Działanie aktywne i pasywne
• Przekazywanie trudnych informacji
• Co robić, gdy pracownik nie chce wykonać zadania, wykonuje je źle, obniża się znacząco jego wydajność w pracy?
• Rozmowa dyscyplinująca, pochwała, rozmowa motywująca – jak je przeprowadzać?
• Analiza własnej pracy
4. Poprawa relacji w zespole. 5 dysfunkcji zespołu• Przełamanie barier w komunikacji
• Zapobieganie nieporozumieniom i konfliktom
• Diagnoza dysfunkcji zespołu, jak sobie z nimi radzić?
• Doskonalenie procesu komunikacji
• Budowanie relacji w zespole jako podstawa do funkcjonowania wydajnego zespołu
Prowadzący
Magdalena GuilletWieloletni konsultant zarządzania, coach i trener z dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów doradczych i szkoleniowych.
Z wykształcenia filolog polski i teatrolog. Dyplomowany międzynarodowy trener zarządzania ( roczny kurs w Paryżu Cegos S.A. 2002) oraz mediator w organizacji ( Trop, roczna szkoła mediatorów 2013).
W swojej karierze zawodowej była naukowcem w CNRS w Paryżu, dyrektorem personalnym Carrefour Polska od jego wejścia na rynek polski do 3 tys pracowników, prowadziła francuską firmę pracy czasowej Ecco, rekrutowała oraz doradzała pracownikom w rozwoju ich kariery zawodowej, przez 10 lat była prezesem filii polskiej, międzynarodowej firmy doradczo szkoleniowej Cegos oraz partnerem zarządzającym Cegos SA Francja, gdzie prowadziła międzynarodowe projekty doradcze dotyczące m.in. restrukturyzacji zatrudnienia oraz projekty rekrutacyjne.
W latach 2005 -2009 współzałożyciel, członek zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz jej wiceprezes. Kierowała też w ramach PIFS Komisją Jakości Rynku Szkoleń oraz stworzyła Kodeks Dobrych Praktyk branży szkoleniowej.
Prowadzi działania doradcze i szkolenia w obszarze strategii HR, umiejętności kierowniczych i umiejętności osobistych. Zajmuje się szeroko rozumianą tematyką zarządzania wiekiem i różnorodnością w firmach. W psychologii biznesu zajmuje się m.in. zarządzaniem konfliktem w przedsiębiorstwie, motywacją, komunikacją, integracją zespołu i zarządzaniem zmianą.
Prowadziła również zajęcia na MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im Ryszarda Łazarskiego z zakresu zarządzania zmianą oraz procesów zarządczych, w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP zajęcia z zakresu projektów innowacyjnych, prezentacji i autoprezentacji a także komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Informacje dodatkowe
TRANSMISJA ONLINE :
Transmisję można odbierać z każdego urządzenia mobilnego, co oznacza, że uczestnikiem naszego kursu można być niemal z każdego miejsca na ziemi, wystarczy posiadać chociażby telefon z dostępem do Internetu.
Mamy nadzieję, że formuła ta pozwoli ograniczyć czas oraz koszty transportu uczestnikom mieszkającym w dalszej odległości od miejsc realizacji zajęć stacjonarnych.
Jak to działa?
- Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
- Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
- Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
- Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
- Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań
Cena: 540 zł + 23% VAT**Cena bez VAT dla opłacających szkolenie
w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.C
ena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe oraz certyfikat przesłany w wersji elektronicznej
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.
Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.