Powered by Smartsupp
Skip to main content

Zarządzanie zespołem

Termin: 22.05.2025 - 23.05.2025
Cena: 1690.00 +VAT
Miejsce: Wrocław
Hotel Scandic ****
ul. Piłsudskiego 50-57

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

O powodzeniu w realizacji danego projektu decydują jego uczestnicy, a kluczową rolę pełni tu kierownik. To on jest odpowiedzialny za zapewnienie odpowiednich zasobów ludzkich będących podstawą działania zespołu. On odpowiada za dobór właściwych osób, ocenę ich kompetencji nie tylko w zakresie technicznym, ale i interpersonalnym. Umiejętności w zakresie współpracy są ważnym wyznacznikiem przydatności do pracy w zespole, bo to one decydują o tym, jakie zasoby zastaną wniesione przez danego pracownika do pracy przy projekcie. Stąd niebagatelne znacznie kompetencji kierownika w zakresie doboru, oceniania, motywowania i rozwijania członków zespołu w sytuacji, gdy dysponuje on skromniejszymi środkami oddziaływania i krótszym czasem w porównaniu z bezpośrednimi przełożonymi. Istotne to szczególnie, gdy nie pełni on w organizacji roli kierownika zespołu.

Cel szkolenia: Szkolenie dostarcza wiedzy na temat budowania i rozwoju zespołów, zależności w zespole, komunikowania się w sytuacjach kryzysowych oraz prowadzenia efektywnych spotkań. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać zachowania charakterystyczne dla różnych ról pełnionych w zespole. Zrozumieją różnice między członkami zespołów z różnych pokoleń. Uświadomią sobie swój ogromny wpływ na poziom motywacji podległych pracowników.

Żaden projekt nie uda się bez ludzi.

 
1.    Doświadczenie pracy zespołowej – symulacja biznesowa
2.    Ja lider zespołu
-    Moje kompetencje i rola
-    Zależności pomiędzy członkami zespołów, powiązania, relacje, schematy współpracy – jak ułożyć współpracę
3.    Zespół    
-    Fazy rozwoju zespołu i rola lidera w każdej fazie    
4.    Ludzie w zespole    
-    Role zespołowe wg teorii Belbina – jak skorzystać z róznorodności    
-    Pokolenia w zespole – jak wykorzystać mocne strony pokoleń    
5.    Jak zacząć pracę w zespole – formowanie zespołu
-    Zasady współpracy i kontrakt
-    Schemat komunikacji w projekcie
-    Podziała zadań i odpowiedzialności - matryca
6.    Jak poradzić sobie z trudnościami w zespole?
-    Przyczyny powstawania sytuacji kryzysowych w zespole    
-    Rodzaje konfliktów
-    Strategie i style rozwiązywania sytuacji konfiktowych    
7.    „Dowieść do celu”, czyli co kierownik powinien wiedzieć o kontrolowaniu i motywowaniu
-    Jak wzbudzać zaangażowanie pracowników?    
-    Feedback
-    Linia interwencji – co, jeśli komunikacja nie wystarcza?
8.    Współdziałanie, czyli jak delegować i rozwijać zespół?    
•    Jakie zadanie delegować?    
•    Komu delegować zadania?    
•    Jak delegować?    

 

Małgorzata Kamińska
Trener od 2001r., coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w jednej z największych firm rentalowych w Polsce oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni (Katedra Zarządzania). Posiada Certyfikaty Trenerskie I i II stopnia nadane przez Szkołę Specialist and Friends oraz certyfikat Szkoły Trenerów TROP. Jest certyfikowanym coachem narzędzia do profilowania zawodowego Insightfull Profiler 121IP. Od 2006 roku świadczy usługi konsultingowe w zakresie strategicznego HR. Wspiera organizacje w tworzeniu i implementacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi szkolenia i warsztaty w tym zakresie. Główną specjalizacją jest szeroko pojęte zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie zespołami – rozwój kompetencji menedżerskich. Na poziomie organizacji przygotowuje i prowadzi szkolenia z rekrutacji i selekcji, adaptację pracowników, motywacji i rozwoju, oceniania pracy, tworzenia ścieżek karier. Prowadzi zajęcia głównie z menedżerami z zakresu budowania i zarządzania zespołami pracowniczymi, a także warsztaty rozwoju kompetencji osobistych, takich jak komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność, efektywność osobista i wystąpienia publiczne.
Drugą specjalizacją są szkolenia w zakresie technik sprzedaży i negocjacji handlowych, telemarketingu, obsługi klienta, kontaktów z klientami kluczowymi firm. Jako konsultant wspiera firmy w tworzeniu własnych standardów obsługi klienta.

Cena: 

1.690 zł + 23% VAT - za osobę

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://www.scandichotels.com/scandic-polska/scandic-wroclaw


Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.




 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
22.05.2025 - 23.05.2025 Wrocław 4884825 1690.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Zarządzanie zespołem

Termin: 22.05.2025 - 23.05.2025
Cena: 1690.00 +VAT
Miejsce: Wrocław

Cel szkolenia

O powodzeniu w realizacji danego projektu decydują jego uczestnicy, a kluczową rolę pełni tu kierownik. To on jest odpowiedzialny za zapewnienie odpowiednich zasobów ludzkich będących podstawą działania zespołu. On odpowiada za dobór właściwych osób, ocenę ich kompetencji nie tylko w zakresie technicznym, ale i interpersonalnym. Umiejętności w zakresie współpracy są ważnym wyznacznikiem przydatności do pracy w zespole, bo to one decydują o tym, jakie zasoby zastaną wniesione przez danego pracownika do pracy przy projekcie. Stąd niebagatelne znacznie kompetencji kierownika w zakresie doboru, oceniania, motywowania i rozwijania członków zespołu w sytuacji, gdy dysponuje on skromniejszymi środkami oddziaływania i krótszym czasem w porównaniu z bezpośrednimi przełożonymi. Istotne to szczególnie, gdy nie pełni on w organizacji roli kierownika zespołu.

Cel szkolenia: Szkolenie dostarcza wiedzy na temat budowania i rozwoju zespołów, zależności w zespole, komunikowania się w sytuacjach kryzysowych oraz prowadzenia efektywnych spotkań. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać zachowania charakterystyczne dla różnych ról pełnionych w zespole. Zrozumieją różnice między członkami zespołów z różnych pokoleń. Uświadomią sobie swój ogromny wpływ na poziom motywacji podległych pracowników.

Żaden projekt nie uda się bez ludzi.

 

Program

1.    Doświadczenie pracy zespołowej – symulacja biznesowa
2.    Ja lider zespołu
-    Moje kompetencje i rola
-    Zależności pomiędzy członkami zespołów, powiązania, relacje, schematy współpracy – jak ułożyć współpracę
3.    Zespół    
-    Fazy rozwoju zespołu i rola lidera w każdej fazie    
4.    Ludzie w zespole    
-    Role zespołowe wg teorii Belbina – jak skorzystać z róznorodności    
-    Pokolenia w zespole – jak wykorzystać mocne strony pokoleń    
5.    Jak zacząć pracę w zespole – formowanie zespołu
-    Zasady współpracy i kontrakt
-    Schemat komunikacji w projekcie
-    Podziała zadań i odpowiedzialności - matryca
6.    Jak poradzić sobie z trudnościami w zespole?
-    Przyczyny powstawania sytuacji kryzysowych w zespole    
-    Rodzaje konfliktów
-    Strategie i style rozwiązywania sytuacji konfiktowych    
7.    „Dowieść do celu”, czyli co kierownik powinien wiedzieć o kontrolowaniu i motywowaniu
-    Jak wzbudzać zaangażowanie pracowników?    
-    Feedback
-    Linia interwencji – co, jeśli komunikacja nie wystarcza?
8.    Współdziałanie, czyli jak delegować i rozwijać zespół?    
•    Jakie zadanie delegować?    
•    Komu delegować zadania?    
•    Jak delegować?    

 

Prowadzący

Małgorzata Kamińska
Trener od 2001r., coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w jednej z największych firm rentalowych w Polsce oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni (Katedra Zarządzania). Posiada Certyfikaty Trenerskie I i II stopnia nadane przez Szkołę Specialist and Friends oraz certyfikat Szkoły Trenerów TROP. Jest certyfikowanym coachem narzędzia do profilowania zawodowego Insightfull Profiler 121IP. Od 2006 roku świadczy usługi konsultingowe w zakresie strategicznego HR. Wspiera organizacje w tworzeniu i implementacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi szkolenia i warsztaty w tym zakresie. Główną specjalizacją jest szeroko pojęte zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie zespołami – rozwój kompetencji menedżerskich. Na poziomie organizacji przygotowuje i prowadzi szkolenia z rekrutacji i selekcji, adaptację pracowników, motywacji i rozwoju, oceniania pracy, tworzenia ścieżek karier. Prowadzi zajęcia głównie z menedżerami z zakresu budowania i zarządzania zespołami pracowniczymi, a także warsztaty rozwoju kompetencji osobistych, takich jak komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność, efektywność osobista i wystąpienia publiczne.
Drugą specjalizacją są szkolenia w zakresie technik sprzedaży i negocjacji handlowych, telemarketingu, obsługi klienta, kontaktów z klientami kluczowymi firm. Jako konsultant wspiera firmy w tworzeniu własnych standardów obsługi klienta.

Informacje dodatkowe


Cena: 

1.690 zł + 23% VAT - za osobę

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://www.scandichotels.com/scandic-polska/scandic-wroclaw


Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.